Page 189 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani / The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, leto 13, zvezek 27 / Year 13, Issue 27, 2017
P. 189
Katarina Zadnik, Danaja Koren, MONTESSORI PEDAGOGIKA IN NJENA VLOGA PRI NAUKU ...
pismenosti, temveè zlasti da poveèuje interes in motivacijo za uèenje predmetnega
podroèja, zato je lahko projekt spodbuda za razmislek o mo ni vkljuèitvi montessori
pedagogike tudi v uèni proces v slovenskem glasbenem šolstvu.
Literatura
Ipavec, Nina (2005). Glasba v Montessori pedagogiki na predšolski stopnji. Diplomsko
delo. Ljubljana: Akademija za glasbo, Univerza v Ljubljani.
Koren, Danaja (2016). Razvoj slušnega zaznavanja v povezavi z glasbenimi dejavnostmi
v zgodnjem otroštvu. Magistrsko delo. Ljubljana: Akademija za glasbo, Univerza v
Ljubljani.
Montessori, Maria (2009). Skrivnost otroštva. Ljubljana: Uršulinski zavod za vzgojo,
izobra evanje, versko dejavnost in kulturo.
Montessori, Maria (2011). Srkajoèi um. Ljubljana: Uršulinski zavod za vzgojo,
izobra evanje, versko dejavnost in kulturo.
Pitamic, Maja (2013). Poka i mi, kako se to naredi. Spoznavanje dejavnosti po metodi
montessori. Ljubljana: Mladinska knjiga.
Pollard, Michael (1997). Maria Montessori: italijanska zdravnica, ki je preobrazila
sistem izobra evanja po vsem sveti. Celje: Mohorjeva dru ba.
Rekha, Rajan S. (2016). Music education in Montessori schools: An exploratory study of
school directors' perceptions in the United States. International Journal of Music
Education, zv. 35, št. 2, str. 227–238. http://journals.sagepub.com.nukweb.nuk.
uni-lj.si/toc/ijma/35/2 (10.10.2017)
Zdru enje Montessori Slovenije http://www.zdruzenje-montessori.si (10.10.2017)
189
pismenosti, temveè zlasti da poveèuje interes in motivacijo za uèenje predmetnega
podroèja, zato je lahko projekt spodbuda za razmislek o mo ni vkljuèitvi montessori
pedagogike tudi v uèni proces v slovenskem glasbenem šolstvu.
Literatura
Ipavec, Nina (2005). Glasba v Montessori pedagogiki na predšolski stopnji. Diplomsko
delo. Ljubljana: Akademija za glasbo, Univerza v Ljubljani.
Koren, Danaja (2016). Razvoj slušnega zaznavanja v povezavi z glasbenimi dejavnostmi
v zgodnjem otroštvu. Magistrsko delo. Ljubljana: Akademija za glasbo, Univerza v
Ljubljani.
Montessori, Maria (2009). Skrivnost otroštva. Ljubljana: Uršulinski zavod za vzgojo,
izobra evanje, versko dejavnost in kulturo.
Montessori, Maria (2011). Srkajoèi um. Ljubljana: Uršulinski zavod za vzgojo,
izobra evanje, versko dejavnost in kulturo.
Pitamic, Maja (2013). Poka i mi, kako se to naredi. Spoznavanje dejavnosti po metodi
montessori. Ljubljana: Mladinska knjiga.
Pollard, Michael (1997). Maria Montessori: italijanska zdravnica, ki je preobrazila
sistem izobra evanja po vsem sveti. Celje: Mohorjeva dru ba.
Rekha, Rajan S. (2016). Music education in Montessori schools: An exploratory study of
school directors' perceptions in the United States. International Journal of Music
Education, zv. 35, št. 2, str. 227–238. http://journals.sagepub.com.nukweb.nuk.
uni-lj.si/toc/ijma/35/2 (10.10.2017)
Zdru enje Montessori Slovenije http://www.zdruzenje-montessori.si (10.10.2017)
189