Page 108 - Mešinovič, Sanela, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 108
enje in poučevanje geometrije
imenovali problem – raziskava, metodo, s katerim ga rešujemo, pa raziskova-
nje (Cotič idr., 2011).
Različni načini raziskovanja primera 4:
1. Učenci se odločijo, da bodo štirikotnike razvrstili glede na dve lastnosti:
»ima dva para vzporednih stranic« in »diagonali sta enako dolgi«.
2. Učenci se odločijo, da bo njihov cilj izračunati obsege vseh različnih šti-
rikotnikov na geoplošči 3 × 3.
106
imenovali problem – raziskava, metodo, s katerim ga rešujemo, pa raziskova-
nje (Cotič idr., 2011).
Različni načini raziskovanja primera 4:
1. Učenci se odločijo, da bodo štirikotnike razvrstili glede na dve lastnosti:
»ima dva para vzporednih stranic« in »diagonali sta enako dolgi«.
2. Učenci se odločijo, da bo njihov cilj izračunati obsege vseh različnih šti-
rikotnikov na geoplošči 3 × 3.
106