Page 104 - Mešinovič, Sanela, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 104
enje in poučevanje geometrije
CCC
SSS
CCC
SSS
CCC
SS S
C
S
Slika 5.29 Dobljene poti
Vsak od učencev v skupini naj bi poiskal pot, ki je različna od ostalih že
najdenih poti in jo označil z barvnim svinčnikom. Na začetku ne moremo pri-
čakovati, da se bodo učenci lotili sistematičnega raziskovanja možnih poti.
Lahko pa jih spodbujamo, da postopoma dosežejo naslednje cilje:
– uporabijo dano navodilo oz. pravilo igre;
– prepoznajo, ali narisana pot ustreza danim navodilom (slika 5.28);
– prepoznajo, ali je nastavljena pot nova ali je ponovitev katere prejšnjih;
– poiščejo čim več različnih poti;
– poiščejo natanko vse poti;
– se vprašajo, kako to, da po določenem številu najdenih različnih poti ne
najdejo več nobene.
Ker je število vseh možnih poti majhno (10), jih večina skupin poišče. Če pa
102
CCC
SSS
CCC
SSS
CCC
SS S
C
S
Slika 5.29 Dobljene poti
Vsak od učencev v skupini naj bi poiskal pot, ki je različna od ostalih že
najdenih poti in jo označil z barvnim svinčnikom. Na začetku ne moremo pri-
čakovati, da se bodo učenci lotili sistematičnega raziskovanja možnih poti.
Lahko pa jih spodbujamo, da postopoma dosežejo naslednje cilje:
– uporabijo dano navodilo oz. pravilo igre;
– prepoznajo, ali narisana pot ustreza danim navodilom (slika 5.28);
– prepoznajo, ali je nastavljena pot nova ali je ponovitev katere prejšnjih;
– poiščejo čim več različnih poti;
– poiščejo natanko vse poti;
– se vprašajo, kako to, da po določenem številu najdenih različnih poti ne
najdejo več nobene.
Ker je število vseh možnih poti majhno (10), jih večina skupin poišče. Če pa
102