Page 101 - Mešinovič, Sanela, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 101
Vizualizacija geometrijskih problemov na geoplošči in mreži

aA B C D

(a) Koliko trikotnikov ima najkrajšo stranico dolgo a?

b EF
(b) Koliko trikotnikov ima najkrajšo stranico dolgo b?

c GH
(c) Koliko trikotnikov ima najkrajšo stranico dolgo c?

d
(d) Koliko trikotnikov ima najkrajšo stranico dolgo d? Takega trikotnika ni.

e

(e) Koliko trikotnikov ima najkrajšo stranico dolgo e? Takega trikotnika ni.

Trikotnik Dolžine stranic Trikotnik Dolžine stranic
A a, a, b E b, b, c
B a, b, d F b, d, d
C a, c, d G c, c, e
D a, d, e H c, d, d

Slika 5.24 Trikotniki na geoplošči 3 × 3

Pri problemih razvrščanja je zelo pomembno, da se učenec nauči upora-
bljati različne diagrame. Tako lahko problem reši na način, ki ga razume oz. ki
se mu zdi najprimernejši. Reševanje tega problema se od prejšnjega razlikuje
po tem, da je učenec pri prejšnjem problemu uporabil različne strategije po

99
   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106