Page 104 - Izobraževanje v dobi generativne umetne inteligence
P. 104

Sonja Čotar Konrad in Maja Lebeničnik

                       Personalizacija, individualizacija
                       •  za individualizirano vajo, pomoč in tutorstvo;
                       •  lahko izboljša dostopnost za učence z učnimi težavami, anksioznostjo in jezikovnimi
                         ovirami
                  Drugo
                       Kritična raba
                       •  učenci morajo kritično pristopati k informacijam, ki jih ustvari GUI, in razumeti omejitve
                         tehnologije
                       Etična raba
                       •  ni zapisa
                       Priporočena raba
                       •  pri raziskovanju kreativnih idej, za razvoj kritičnega mišljenja in doseganje višjih ravni
                         znanja;
                       •  lahko izboljša možnosti za učence s posebnimi potrebami
                  Država in dokument
                  02 Združene države Amerike
                  Artificial Intelligence and the Future of Teaching and Learning: Insights and Recommendations
                  (U.S. Department of Education)
                  Raba GUI za pripravo učnih vsebin
                       Priprava nalog
                       •  za pisanje esejev, reševanje problemov;
                       •  za izboljševanje pisnih izdelkov
                       Raziskovanje
                       •  ni zapisa
                  Raba GUI za podporo procesa učenja
                       Samoregulativno učenje
                       •  lahko podpira učenje z zagotavljanjem informacij za samonadzor in refleksijo;
                       •  lahko pomaga pri postavljanju ciljev in beleženju napredka;
                       •  učencem lahko nudi prilagojeno povratno informacijo pri reševanju problemov, pri
                         čemer se osredotoča na korake reševanja in ne samo na končni odgovor
                       Podpora razumevanju vsebine
                       •  ni zapisa
                       Personalizacija, individualizacija
                       •  samodejna prilagoditev zaporedja, tempa, namigov ali poteka učenja;
                       •  omogoči prilagodljivost v učnem procesu, s čimer se odgovarja na potrebe posameznih
                         učencev
                  Drugo
                       Kritična raba
                       •  UI ni vedno enako dobra pri razumevanju konteksta kot ljudje
                       Etična raba
                       •  ni zapisa
                       Priporočena raba
                       •  za raziskovalno učenje;
                       •  kadar podpira učne cilje in učno zavzetost
                  Država in dokument
                  03 Španija
                  Guide on the Use of Artifical Intelligence in Education (Spanish National Institute of Educational
                  Technologies and Teacher Training (INTEF))
                  Raba GUI za pripravo učnih vsebin
                       Priprava nalog
                       •  lahko se uporablja za ustvarjanje digitalnih vsebin, kot so povzetki, miselni vzorci,



                  104
   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109