Page 104 - Izobraževanje v dobi generativne umetne inteligence
P. 104
Sonja Čotar Konrad in Maja Lebeničnik
Personalizacija, individualizacija
• za individualizirano vajo, pomoč in tutorstvo;
• lahko izboljša dostopnost za učence z učnimi težavami, anksioznostjo in jezikovnimi
ovirami
Drugo
Kritična raba
• učenci morajo kritično pristopati k informacijam, ki jih ustvari GUI, in razumeti omejitve
tehnologije
Etična raba
• ni zapisa
Priporočena raba
• pri raziskovanju kreativnih idej, za razvoj kritičnega mišljenja in doseganje višjih ravni
znanja;
• lahko izboljša možnosti za učence s posebnimi potrebami
Država in dokument
02 Združene države Amerike
Artificial Intelligence and the Future of Teaching and Learning: Insights and Recommendations
(U.S. Department of Education)
Raba GUI za pripravo učnih vsebin
Priprava nalog
• za pisanje esejev, reševanje problemov;
• za izboljševanje pisnih izdelkov
Raziskovanje
• ni zapisa
Raba GUI za podporo procesa učenja
Samoregulativno učenje
• lahko podpira učenje z zagotavljanjem informacij za samonadzor in refleksijo;
• lahko pomaga pri postavljanju ciljev in beleženju napredka;
• učencem lahko nudi prilagojeno povratno informacijo pri reševanju problemov, pri
čemer se osredotoča na korake reševanja in ne samo na končni odgovor
Podpora razumevanju vsebine
• ni zapisa
Personalizacija, individualizacija
• samodejna prilagoditev zaporedja, tempa, namigov ali poteka učenja;
• omogoči prilagodljivost v učnem procesu, s čimer se odgovarja na potrebe posameznih
učencev
Drugo
Kritična raba
• UI ni vedno enako dobra pri razumevanju konteksta kot ljudje
Etična raba
• ni zapisa
Priporočena raba
• za raziskovalno učenje;
• kadar podpira učne cilje in učno zavzetost
Država in dokument
03 Španija
Guide on the Use of Artifical Intelligence in Education (Spanish National Institute of Educational
Technologies and Teacher Training (INTEF))
Raba GUI za pripravo učnih vsebin
Priprava nalog
• lahko se uporablja za ustvarjanje digitalnih vsebin, kot so povzetki, miselni vzorci,
104