Page 109 - Izobraževanje v dobi generativne umetne inteligence
P. 109
Raziskovalni trendi na področju generativne umetne inteligence v izobraževanju
Braun, V., in Clarke, V. (2006). Using thematic analysis in psychology. Qualitative Re-
search in Psychology, 3(2), 77–101.
Cornell University. (2023). Generative artificial intelligence for education and pedagogy.
Deng, R., Jiang, M., Yu, X., Lu, Y., in Liu, S. (2025). Does ChatGPT enhance student learn-
ing? A systematic review and meta-analysis of experimental studies. Computers
and Education, 227, 105224.
Drljić, K., in Čotar Konrad, S. (2025). Raziskovalni trendi na področju generativne ume-
tne inteligence v izobraževanju v obdobju med letoma 2014 in 2024. V A. Flo-
gie in S. Čotar Konrad (ur.), Izobraževanje v dobi generativne umetne inteligence:
med narodne smernice in raziskave (str. 171–185). Založba Univerze na Primorskem
Google. (2024). NotebookLM. https://notebooklm.google/
Kiger, M. E., in Varpio, l. (2020). Thematic analysis of qualitative data: AMEE guide no.
131. Medical Teacher, 42(8), 846–854.
Klančar, A., Lekan Kraševec, T., in Štemberger, T. (2025). Raba umetne inteligence pri
učenju in poučevanju v obveznem izobraževanju: integrativni pregled litera-
ture. V A. Flogie in S. Čotar Konrad (ur.), Izobraževanje v dobi generativne umetne
inteligence: mednarodne smernice in raziskave (str. 187–205). Založba Univerze na
Primorskem.
Kralj, L., Blažić, A., Valečić, H., Janeš, S., Blašković, V., Marinić, N., Slišurić, K., Dasović, D.,
Majdandžić, V., in Rakić, D. (2024). Umjetna inteligencija u obrazovanju: edukativni
priručnik o primjeni umjetne inteligencije u učenju i poučavanju za učitelje, nas-
tavnike i stručne suradnike u školama. Agencija za elektroničke medije in UNICEF.
Krmac, N., in Cencič, M. (2023). Kvalitativno pedagoško raziskovanje: od obdelave podat-
kov do predstavitve ugotovitev. Založba Univerze na Primorskem.
Kunnskapsdepartementet. (2023). Strategi for digital kompetanse og infrastruktur i
barnehage og skole 2023–2030. https://www.regjeringen.no/no/dokumenter
/strategi-for-digital-kompetanse-og-infrastruktur-i-barnehage-og-skole
/id2972254/
Ministerium für Kultus, Jugend und Sport Baden-Württemberg. (B. l.). KI im Unterricht
- Informationsangebote für Lehrkräfte. https://km.baden-wuerttemberg.de/de/
schule/digitalisierung/kuenstliche-intelligenz-im-unterricht
Ministerium für Schule und Bildung des Landes Nordrhein-Westfalen. (2023). Umgang
mit textgenerierenden KI-Systemen: Ein Handlungsleitfaden.
OpenAI. (2024). ChatGPT (različica GPT-40). https://chat.openai.com/chat
Santiago-Ruiz, E. (2023). Writing with ChatGPT in a context of educational inequality
and digital divide. International Journal of Education and Development using
Information and Communication Technology, 19(3), 28–38.
Spanish National Institute of Educational Technologies and Teacher Training (INTEF).
(2024). Guide on the use of Artifical Intelligence in education.
U.S. Department of Education. (2023). Artificial intelligence and the future of teaching
and learning: Insights and recommendations.
109