Page 109 - Izobraževanje v dobi generativne umetne inteligence
P. 109

Raziskovalni trendi na področju generativne umetne inteligence v izobraževanju

             Braun, V., in Clarke, V. (2006). Using thematic analysis in psychology. Qualitative Re-
                 search in Psychology, 3(2), 77–101.
             Cornell University. (2023). Generative artificial intelligence for education and pedagogy.
             Deng, R., Jiang, M., Yu, X., Lu, Y., in Liu, S. (2025). Does ChatGPT enhance student learn-
                 ing? A systematic review and meta-analysis of experimental studies. Computers
                 and Education, 227, 105224.
             Drljić, K., in Čotar Konrad, S. (2025). Raziskovalni trendi na področju generativne ume-
                 tne inteligence v izobraževanju v obdobju med letoma 2014 in 2024. V A. Flo-
                 gie in S. Čotar Konrad (ur.), Izobraževanje v dobi generativne umetne inteligence:
                 med narodne smernice in raziskave (str. 171–185). Založba Univerze na Primorskem
             Google. (2024). NotebookLM. https://notebooklm.google/
             Kiger, M. E., in Varpio, l. (2020). Thematic analysis of qualitative data: AMEE guide no.
                 131. Medical Teacher, 42(8), 846–854.
             Klančar, A., Lekan Kraševec, T., in Štemberger, T. (2025). Raba umetne inteligence pri
                 učenju in poučevanju v obveznem izobraževanju: integrativni pregled litera-
                 ture. V A. Flogie in S. Čotar Konrad (ur.), Izobraževanje v dobi generativne umetne
                 inteligence: mednarodne smernice in raziskave (str. 187–205). Založba Univerze na
                 Primorskem.
             Kralj, L., Blažić, A., Valečić, H., Janeš, S., Blašković, V., Marinić, N., Slišurić, K., Dasović, D.,
                 Majdandžić, V., in Rakić, D. (2024). Umjetna inteligencija u obrazovanju: edukativni
                 priručnik o primjeni umjetne inteligencije u učenju i poučavanju za učitelje, nas-
                 tavnike i stručne suradnike u školama. Agencija za elektroničke medije in UNICEF.
             Krmac, N., in Cencič, M. (2023). Kvalitativno pedagoško raziskovanje: od obdelave podat-
                 kov do predstavitve ugotovitev. Založba Univerze na Primorskem.
             Kunnskapsdepartementet. (2023). Strategi for digital kompetanse og infrastruktur i
                 barnehage og skole 2023–2030. https://www.regjeringen.no/no/dokumenter
                 /strategi-for-digital-kompetanse-og-infrastruktur-i-barnehage-og-skole
                 /id2972254/
             Ministerium für Kultus, Jugend und Sport Baden-Württemberg. (B. l.). KI im Unterricht
                 - Informationsangebote für Lehrkräfte. https://km.baden-wuerttemberg.de/de/
                 schule/digitalisierung/kuenstliche-intelligenz-im-unterricht
             Ministerium für Schule und Bildung des Landes Nordrhein-Westfalen. (2023). Umgang
                 mit textgenerierenden KI-Systemen: Ein Handlungsleitfaden.
             OpenAI. (2024). ChatGPT (različica GPT-40). https://chat.openai.com/chat
             Santiago-Ruiz, E. (2023). Writing with ChatGPT in a context of educational inequality
                 and digital divide. International Journal of Education and Development using
                 Information and Communication Technology, 19(3), 28–38.
             Spanish National Institute of Educational Technologies and Teacher Training (INTEF).
                 (2024). Guide on the use of Artifical Intelligence in education.
             U.S. Department of Education. (2023). Artificial intelligence and the future of teaching
                 and learning: Insights and recommendations.



                                                                           109
   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114