Page 107 - Izobraževanje v dobi generativne umetne inteligence
P. 107

Analiza mednarodnih nacionalnih smernic za uporabo umetne inteligenc

                  Priprava nalog
                  •  lahko se uporablja za ustvarjanje idej za zgodbe, pisanje in urejanje besedil;
                  •  učencem lahko pomaga pri prevajanju, ustvarjanju povzetkov in sodelovanju pri
                    projektih
                  Raziskovanje
                  •  učencem lahko pomaga pri iskanju informacij, raziskovanju
             Raba GUI za podporo procesa učenja
                  Samoregulativno učenje
                  •  UI lahko uporabljajo za sledenje svojemu napredku in prilagajanje učnih strategij;
                  •  nudi takojšnje povratne informacije, kar spodbuja refleksijo učencev
                  Podpora razumevanju vsebine
                  •  omogoča analizo in strukturiranje informacij za boljše razumevanje vsebine
                  Personalizacija, individualizacija
                  •  učencem lahko omogoči prilagojeno učenje glede na njihove potrebe in interese;
                  •  učencem lahko nudi individualno podporo in povratne informacije, ki so na voljo 24 ur
                    na dan
             Drugo
                  Kritična raba
                  •  učenci morajo razvijati veščine kritičnega mišljenja, saj so odgovorni za vsebino, ki jo
                    ustvarijo z uporabo GUI;
                  •  pri uporabi GUI je pomembno kritično vrednotenje informacij in zavedanje, da GUI lahko
                    »halucinira« (daje napačne odgovore)
                  Etična raba
                  •  pri ustvarjanju slik in glasbe z GUI se pojavljajo vprašanja avtorskih pravic in intelektualne
                    lastnine
                  Priporočena raba
                  •  ni zapisa
             Država in dokument
             07 Nemčjia,  zvezna dežela Baden - Württemberg
             KI im Unterricht - Informationsangebote für Lehrkräfte (Ministerium für Kultus, Jugend und
             Sport Baden-Württemberg)
             Raba GUI za pripravo učnih vsebin
                  Priprava nalog
                  •  lajšanje blokad pri pisanju
                  Raziskovanje
                  •  ni zapisa
             Raba GUI za podporo procesa učenja
                  Samoregulativno učenje
                  •  ni zapisa
                  Podpora razumevanju vsebine
                  •  poenostavitev kompleksnih znanstvenih besedil
                  Personalizacija, individualizacija
                  •  ni zapisa
             Drugo
                  Kritična raba
                  •  učenci morajo biti sposobni kritično ocenjevati informacije, ki jih ustvari GUI
                  Etična raba
                  •  ni zapisa
                  Priporočena raba
                  •  ključno je, da se GUI uporablja na način, ki podpira učenje, spodbuja kritično mišljenje in
                    razvija medijsko pismenost



                                                                            107
   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112