Page 151 - Meje vedenja
P. 151

Vzgojno-izobraževalne institucije: od detekcije do strokovne podpore

                 osnovna-sola/usmeritev-otroka-s-posebnimi-potrebami-v-program -vzgoje-in-
                 izobrazevanja.html
             Eurydice Slovenija. (B. l.). Osnovnošolsko izobraževanje. https:// eurydicebrosuravizvrs.
                 splet.arnes.si/osnovnosolsko-izobrazevanje/
             Evropska komisija (4, 8. marec). Predšolska vzgoja in varstvo. https:// eurydice.eacea.
                 ec.europa.eu/sl/national-education-systems/slovenia /organiziranost-vrtcev
             Feil, E. G., in Becker, W. C. (1993). Investigation of a multiple-gated screening system for
                 preschool behavior problems. Behavioral Disorders, 19(1), 44–53.
             Feil, E. G., Walker, H. M., in Severson, H. H. (1995). The Early Screening Project for young
                 children with behavior problems. Journal of Emotional and Behavioral Disorders,
                 3(4), 194–. 
             Forness, S. R., Cluett, S. E., Ramey, C. T., Ramey, S. L., Zima, B. T., Hsu, C., Kavale, K. A., in
                 MacMillan, D. L. (1998). Special education identification of Head Start children
                 with emotional or behavioral disorders in second grade. Journal of Emotional
                 and Behavioral Disorders, 6(4), 194–4.
             Forness, S. R., Serna, L. A., Nielsen, E., Lambros, K., Hale, M. J., in Kavale, K. A. (). A
                 model for early detection and primary prevention of emotional or behavioral
                 disorders. Education and Treatment of Children, 23(3), 35–345. West Virginia
                 University Press.
             Gajšek, M. R., in Derganc, M. (19). Starševski stres in kakovost življenja družine otro-
                 ka z obporodno hipoksijo, zdravljeno s hipotermijo. Psihološka obzorja, 28(1),
                 8–39.
             Grmek, H., in Lipič, N. (3). Programi, namenjeni starševstvu, kot pomemben člen
                 promocije duševnega zdravja. Revija za zdravstvene vede, 10(1), 97–1.
             Hoge, R. D. (8). Assessment in juvenile justice systems. V R. D. Hoge, N. G. Guerra in
                 P. Boxer (ur.), Treating the juvenile offender (str. 54–75). The Guilford Press.
             Janiani, P. in Subramanian, E. M. (3). Assessment and correlation between dactylo-
                 scopy and behavior of children undergoing dental treatment: A cross-sectional
                 study. International Journal of Clinical Pediatric Dentistry, 16(3), 444–447.
             Javornik, Š., in Jurenev, E. P. (1). Vloga socialno-ekonomskega statusa pri državl-
                 janskih aktivnostih osmošolcev v sloveniji (Sekundarna analiza iccs 16). V I. Ž.
                 Žagar in A. Mlekuž (ur.), Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vpliv
                 raziskovanja in prakse (str. 157–171). Pedagoški inštitut.
             Jeznik, K. (3). Vpliv sistemske organiziranosti izobraževanja oseb s posebnimi
                 potrebami na inkluzivno naravnanost učnih skupnosti. Andragoška spoznanja,
                 29(1), 7–.
             Jurado-Castro, J. M., Gil‐Campos, M., in Llorente-Cantarero, F. J. (). Methods re-
                 cently used for the assessment of physical activity in children and adolescents.
                 Current Opinion in Clinical Nutrition and Metabolic Care, 25(5), 98–33.
             Jurado-Castro, J. M., Gil-Campos, M., González-González, H., in Llorente-Cantarero,
                 F. J. (). Evaluation of physical activity and lifestyle interventions focused



                                                                            151
   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156