Page 153 - Meje vedenja
P. 153

Vzgojno-izobraževalne institucije: od detekcije do strokovne podpore

                 v zavodih za vzgojo in izobraževanje ter mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi
                 motnjami v Sloveniji. Založba Univerze na Primorskem.
             Krajnčan, M., in Vrhunc Pfeifer, K. (4). Children and adolescents with behavioural
                 and emotional disorders in residential treatment centres. V B. Aberšek in M.
                 Cotič (ur.), Challenges and transformation of education for 21st Century schools (str.
                 117–146). Cambridge Scholars Publishing.
             Križaj, R. (1). Čuječnost: trening za obvladovanje stresa in polno prisotnost v življenju.
                 Mladinska knjiga.
             Kuronja, M., in Schmidt Krajnc, M. (). Zaznava samoučinkovitosti učiteljev
                 učencev z učnimi ter čustvenimi in vedenjskimi težavami. V I. Ž. Žagar in A.
                 Mlekuž (ur.), Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: medsebojni vpliv raziskovanja
                 in prakse (str. 193–3). Pedagoški inštitut.
             Lane, K. L., Oakes, W. P., in Menzies, H. M. (13). Handbook of evidence-based practices
                 for emotional and behavioral disorders: Applications in schools. Guilford Press.
             Licardo, M., in Golob, N. (Ur.). (17). Priložnosti za uspeh: priročnik za vzgojitelje in učitel-
                 je pri delu z otroki in mladostniki, ki prihajajo iz drugih kulturnih okolij. Univerzitet-
                 na založba Univerze v Mariboru.
             Marovič, M. (). Nova družina: prehod mladostnika iz primarne družine v izven-
                 družinsko institucionalno obravnavo. V S. Rutar, D. Felda, M. Rodela, N. Krmac,
                 M. Marovič in K. Drljić (ur.), Prehodi v različnih socialnih in izobraževalnih okoljih
                 (str. 359–377). Založba Univerze na Primorskem.
             Martín, E., González-García, C., del Valle, J. F., in Bravo, A. (). Detection of behav-
                 ioral and emotional disorders in residential child care: Using a multi-informant
                 approach. Children and Youth Services Review, 108, 14588.
             Martinjak, N. (4). V ogledalu socialne pedagogike: pomen enotnega strokovnega
                 jezika. Socialna pedagogika, 8(3), 39–5.
             McConaughy, S. H., in Ritter, D. R. (14). Best practices in multimethod assessment
                 of emotional and behavioral disorders. V P. L. Harrison in A. Thomas (ur.), Best
                 practices in school psychology: Data-based and collaborative decision making
                 (str. 367–389). National Association of School Psychologists.
             MediCare. (B. l.). ASEBA klinično ocenjevanje. https://medicare-eu.com/izdelek/aseba-
                 klinicno-ocenjevanje/
             Merrell, K. W., in Walker, H. M. (4). Assessment of emotional and behavioral
                 problems in youth: Development and testing of the Systematic Screening for
                 Behavior Disorders scale. Psychology in the Schools, 41(3), 195–9.
             Mešl, N., Drglin, Z., in Kuhar, M. (1): Posledice travmatičnih izkušenj otrok: Pre-
                 poznavanje in odzivanje v slovenskih vrtcih in šolah. Teorija in praksa, 58(4),
                 947–97.
             Ministrstvo za šolstvo in šport in Zavod Republike Slovenije za šolstvo. (4). Kuriku-
                 lum za vrtce: predšolska vzgoja v vrtcih (. izd.).





                                                                            153
   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158