Page 155 - Meje vedenja
P. 155

Vzgojno-izobraževalne institucije: od detekcije do strokovne podpore

             Rodríguez, J. A. P., García-Olcina, M., Rivera-Riquelme, M., Rodríguez-Jiménez, T.,
                 Martínez-González, A. E., in Cuijpers, P. (17). Detectaweb project: Study proto-
                 col of a web-based detection of mental health of children and adolescents. BMJ
                 Open, 7(1), 17–18.
             Rozman, U. (6). Trening socialnih veščin. Educa, Melior.
             Rožič, T. (5). Vpliv izvajanja sistemsko relacijske terapije na terapevta in nastajanje
                 novega sistema pacienta. Psihološka obzorja, 13(4), 85–97.
             Rutar, S. (). Celovit in enovit sistem predšolske vzgoje z integracijo vzgojno-izo-
                 braževalne, zdravstvene in socialne dimenzije. V S. Čotar Konrad, B. Borota,
                 S. Rutar, K. Drljić in G. Jelovčan (ur.), Vzgoja in izobraževanje predšolskih otrok
                 prvega starostnega obdobja (str. 9–4). Založba Univerze na Primorskem.
             Smith, B., in Fox, L. (3). Systems of service delivery: A synthesis of evidence relevant to
                 young children at risk of or who have challenging behavior. Center for Evidence-
                 Based Practice: Young Children with Challenging Behavior.
             Strokovni svet Republike Slovenije za splošno izobraževanje. (1999). Kurikulum za
                 vrtce.
             Strokovni svet Republike Slovenije za splošno izobraževanje. (3, 17. april). Navodila
                 h kurikulu za vrtce v programih s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno
                 pomočjo za otroke s posebnimi potrebami.
             Šilc, M., in Krajnc, M. (). Challenges in educational inclusion of students with
                 autism disorders in primary schools. Revija za elementarno izobraževanje, 15(),
                 181–198.
             Šolska svetovalna služba OŠ Šalek. (B. l). Dodatna strokovna pomoč – odločba o usmer-
                 itvi. https://solskasvetovalanasluzbaossalek.splet.arnes.si/dodatna-strokovna-
                 pomoc-odlocba-o-usmeritvi/
             Štuhec, M. (). Epidemiologija, farmakoepidemiologija ter primerjalna učinkovitost
                 in sprejemljivost zdravil za zdravljenje hiperkinetične motnje otrok in mladost-
                 nikov. Anali PAZU, 6(1–), 37–43.
             Turičnik, T., in Pečjak, S. (4). Slepi in slabovidni učenci kot udeleženci v medvrst-
                 niškem nasilju. Vzgoja in izobraževanje, 55(1–), 47–5.
             Uesugi, M., Miyamoto, A., Nanba, Y., Otani, Y., Takemasa, S., in Hujii, S. (15). Rela-
                 tionships between problematic behaviors and motor abilities of children with
                 cerebral palsy. Journal of Physical Therapy Science, 27(9), 963–964.
             Uhlendorff, U., in Kobolt, A. (1999). Socialnopedagoška hermenevtična diagnostika ter
                 načrtovanje vzgojne pomoči. Socialna pedagogika, 3(4), 445–459.
             Van Meter, A., Youngstrom, E., Youngstrom, J. K., Ollendick, T., Demeter, C., in Finfdling,
                 R. L. (14). Clinical decision making about child and adolescent anxiety disor-
                 ders using the Achenbach System of empirically based assessment. Journal of
                 Clinical Child and Adolescent Psychology, 43(4), 55–565.






                                                                            155
   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160