Page 155 - Meje vedenja
P. 155
Vzgojno-izobraževalne institucije: od detekcije do strokovne podpore
Rodríguez, J. A. P., García-Olcina, M., Rivera-Riquelme, M., Rodríguez-Jiménez, T.,
Martínez-González, A. E., in Cuijpers, P. (17). Detectaweb project: Study proto-
col of a web-based detection of mental health of children and adolescents. BMJ
Open, 7(1), 17–18.
Rozman, U. (6). Trening socialnih veščin. Educa, Melior.
Rožič, T. (5). Vpliv izvajanja sistemsko relacijske terapije na terapevta in nastajanje
novega sistema pacienta. Psihološka obzorja, 13(4), 85–97.
Rutar, S. (). Celovit in enovit sistem predšolske vzgoje z integracijo vzgojno-izo-
braževalne, zdravstvene in socialne dimenzije. V S. Čotar Konrad, B. Borota,
S. Rutar, K. Drljić in G. Jelovčan (ur.), Vzgoja in izobraževanje predšolskih otrok
prvega starostnega obdobja (str. 9–4). Založba Univerze na Primorskem.
Smith, B., in Fox, L. (3). Systems of service delivery: A synthesis of evidence relevant to
young children at risk of or who have challenging behavior. Center for Evidence-
Based Practice: Young Children with Challenging Behavior.
Strokovni svet Republike Slovenije za splošno izobraževanje. (1999). Kurikulum za
vrtce.
Strokovni svet Republike Slovenije za splošno izobraževanje. (3, 17. april). Navodila
h kurikulu za vrtce v programih s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno
pomočjo za otroke s posebnimi potrebami.
Šilc, M., in Krajnc, M. (). Challenges in educational inclusion of students with
autism disorders in primary schools. Revija za elementarno izobraževanje, 15(),
181–198.
Šolska svetovalna služba OŠ Šalek. (B. l). Dodatna strokovna pomoč – odločba o usmer-
itvi. https://solskasvetovalanasluzbaossalek.splet.arnes.si/dodatna-strokovna-
pomoc-odlocba-o-usmeritvi/
Štuhec, M. (). Epidemiologija, farmakoepidemiologija ter primerjalna učinkovitost
in sprejemljivost zdravil za zdravljenje hiperkinetične motnje otrok in mladost-
nikov. Anali PAZU, 6(1–), 37–43.
Turičnik, T., in Pečjak, S. (4). Slepi in slabovidni učenci kot udeleženci v medvrst-
niškem nasilju. Vzgoja in izobraževanje, 55(1–), 47–5.
Uesugi, M., Miyamoto, A., Nanba, Y., Otani, Y., Takemasa, S., in Hujii, S. (15). Rela-
tionships between problematic behaviors and motor abilities of children with
cerebral palsy. Journal of Physical Therapy Science, 27(9), 963–964.
Uhlendorff, U., in Kobolt, A. (1999). Socialnopedagoška hermenevtična diagnostika ter
načrtovanje vzgojne pomoči. Socialna pedagogika, 3(4), 445–459.
Van Meter, A., Youngstrom, E., Youngstrom, J. K., Ollendick, T., Demeter, C., in Finfdling,
R. L. (14). Clinical decision making about child and adolescent anxiety disor-
ders using the Achenbach System of empirically based assessment. Journal of
Clinical Child and Adolescent Psychology, 43(4), 55–565.
155

