Page 156 - Meje vedenja
P. 156

Katja Vrhunc Pfeifer

                  Völkl-Kernstock, S., Skala, K., Klomfar, S. in Kothgassner, O. D. (16). The diagnostic
                      relevance of CBCL and YSR in diagnosing PTSD in adolescence. Neuropsychiatrie,
                      30(4), 7–15.
                  Vršnik Perše, T. (1). Spoznanja in izzivi sodobnih pogledov na učenje in poučevanje
                      v visokem šolstvu. V T. Vršnik Perše (ur.), Učenje in poučevanje v visokem šolstvu:
                      Spoznanja in izzivi (str. 5–19). Univerzitetna založba Univerze v Mariboru.
                  Vrhovec, A. (15). Sodelovalne učne oblike pri jezikovnem delu pouka slovenščine v
                      osnovni šoli. Center for Educational Policy Studies Journal, 5(3), 156–181.
                  Walter, D., Dachs, L., Faber, M., Goletz, H., Goertz-Dorten, A., Hautmann, C., Kinnen,
                      C., Rademacher, C., Schuermann, S., Metternich-Kaizman, T. W., in Doepfner, M.
                      (18). Effectiveness of outpatient cognitive-behavioral therapy for adolescents
                      under routine care conditions on behavioral and emotional problems rated
                      by parents and patients: an observational study. European Journal of Child and
                      Adolescent Psychiatry, 27(1), 65–77.
                  Wang, J., Liu, L., Wu, H., Yang, X., Wang, Y., in Wang, L. (14). Agreement between
                      parents and adolescents on emotional and behavioral problems and its associ-
                      ated factor among Chinese school adolescentes: A cross-sectional study. BMC
                      Psychiatry, 14, 114.
                  Wingenfeld, S. A. (). Assessment of behavioral and emotional difficulties in chil-
                      dren and adolescents. Peabody Journal of Education, 77(), 85–15.
                  World Health Organization. (19). ICD-11: International classification of diseases 11th
                      revision; The global standard for diagnostic health information (11. izd.).
                  Zakon o celostni zgodnji obravnavi predšolskih otrok s posebnimi potrebami
                      (ZOPOPP). (17).  Uradni list Republike Slovenije, (41). https://pisrs.si/
                      pregledPredpisa?id=ZAKO7681
                  Zadnik, K., in Smrekar, S. (). Prepoznavanje socialnih veščin pri glasbenih de-
                      javnostih v skupini tri- in štiriletnih otrok v vrtcu. Revija za elementarno izo-
                      braževanje, 13(3), 35–346.
                  Zakon o duševnem zdravju (ZDZdr). (8). Uradni list Republike Slovenije, (77). https://
                      pisrs.si/pregledPredpisa?id=ZAKO157
                  Zakon o obravnavi otrok in mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami in
                      motnjami v vzgoji in izobraževanju (ZOOMTVI) (). Uradni list Republike
                      Slovenije, (). https://pisrs.si/pregledPredpisa?id=ZAKO883
                  Zakon o osnovni šoli (ZOsn). (6). Uradni list Republike Slovenije, (81). https://pisrs.si/
                      pregledPredpisa?id=ZAKO448
                  Zakon o poklicnem in strokovnem izobraževanju (ZPSI-1) (6). Uradni list Republike
                      Slovenije, (79). https://pisrs.si/pregledPredpisa?id=ZAKO435
                  Zakon o socialnem varstvu (ZSV). (7). Uradni list Republike Slovenije, (3). https://
                      pisrs.si/pregledPredpisa?id=ZAKO869
                  Zakon o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami (ZUOPP-1). (11). Uradni list Repub-
                      like Slovenije, (58). https://pisrs.si/pregledPredpisa?id=ZAKO5896



                  156
   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161