Page 152 - Meje vedenja
P. 152

Katja Vrhunc Pfeifer

                      on school children with obesity using accelerometry: A systematic review and
                      meta-analysis. International Journal of Environmental Research and Public Health,
                      17(17), 631.
                  Juriševič, M. (1). Odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci v šoli – stanje in perspek-
                      tive. Psihološka obzorja, 18(4), 153–168.
                  Kiswarday, V. R., in Drljić, K. (). Sooblikovanje individualiziranega načrta za študen-
                      ta s posebnimi potrebami. V M. Mezgec, A. Andrejašič in S. Rutar (ur.), Inovativne
                      prakse v visokošolski didaktiki: primeri in utemeljitve (str. 75–96). Založba Univerze
                      na Primorskem.
                  Kiswarday, V.  R., in Rejc, M. (). Pripomočki za vzgojitelje za detekcijo otrok z avtiz-
                      mom v prvem starostnem obdobju (1–3). V S. Čotar Konrad, B. Borota, S. Rutar,
                      K. Drljić in G. Jelovčan (ur.), Vzgoja in izobraževanje predšolskih otrok prvega
                      starostnega obdobja (str. 189–1). Založba Univerze na Primorskem.
                  Klemenčič, E., Mirazchiyski, P., in Novak, J. (19). Državljanska vzgoja v sloveniji: nacio-
                      nalno poročilo mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraževanja (IEA
                      ICCS 2016). Pedagoški inštitut.
                  Kobolt, A., in Rapuš-Pavel, J. (4). Večperspektivni diagnostični model. Socialna
                      pedagogika, 8(3), 75–94.
                  Kodrič, J. (). Kognitivno-vedenjska terapija otrok in madostnikov z motnjami
                      tikov. Psihološka obzorja, 29(1), 59–68.
                  Kokol, K. (3). Zgodovina in pravičnost vključevanja otrok s posebnimi potrebami
                      v vzgojno-izobraževalne ustanove v Sloveniji. V A. Istenič, M. Gačnik, B. Horvat,
                      M. Kukanja Gabrijelčič, V. R. Kiswarday, M. Lebeničnik, M. Mezgec in M. Volk (ur.),
                      Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo (str. 5–38). Založba
                      Univerze na Primorskem.
                  Koller-Trbović, N. (1996). Dijagnosticiranje kao pretpostavka tretmana. Kriminologija in
                      socijalna integracija: časopis za kriminologiju, penologiju i poremećaje u ponašan-
                      ju, 4(1), 61–71.
                  Koller-Trbović, N., Nikolić, B., in Ratkajec Gašević, G. (1). Usporedba instrumenata za
                      procjenu rizika i potreba djece i mladih. Kriminologija i socijalna integracija, 18(),
                      1–13.
                  Košir, K., Licardo, M., Tement, S., in Habe, K. (14). Doživljanje stresa in izgorelosti,
                      povezanih z delom z učenci s posebnimi potrebami pri učiteljih v osnovni šoli.
                      Psihološka obzorja, 23(1), 11–14.
                  Krajnc, M. (B. l.). Kako se soočiti s stresom – 5 korak. https://www.milankrajnc.si/kako-se-
                      soociti-s-stresom-5-korak/.
                  Krajnc, M. S. (1). Vključevanje študentov s posebnimi potrebami v visokošolsko
                      izobraževanje. V T. Vršnik Perše (ur.), Učenje in poučevanje v visokem šolstvu:
                      spoznanja in izzivi (str. 155–17). Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba.
                  Kranjčan, M., in Vrhunc Pfeifer, K. (1). Krizne intervencije v vzgojnih zavodih
                      (strokovnih centrih): izhodišča za pripravo smernic za ravnanje v kriznih situacijah



                  15
   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157