Page 152 - Meje vedenja
P. 152
Katja Vrhunc Pfeifer
on school children with obesity using accelerometry: A systematic review and
meta-analysis. International Journal of Environmental Research and Public Health,
17(17), 631.
Juriševič, M. (1). Odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci v šoli – stanje in perspek-
tive. Psihološka obzorja, 18(4), 153–168.
Kiswarday, V. R., in Drljić, K. (). Sooblikovanje individualiziranega načrta za študen-
ta s posebnimi potrebami. V M. Mezgec, A. Andrejašič in S. Rutar (ur.), Inovativne
prakse v visokošolski didaktiki: primeri in utemeljitve (str. 75–96). Založba Univerze
na Primorskem.
Kiswarday, V. R., in Rejc, M. (). Pripomočki za vzgojitelje za detekcijo otrok z avtiz-
mom v prvem starostnem obdobju (1–3). V S. Čotar Konrad, B. Borota, S. Rutar,
K. Drljić in G. Jelovčan (ur.), Vzgoja in izobraževanje predšolskih otrok prvega
starostnega obdobja (str. 189–1). Založba Univerze na Primorskem.
Klemenčič, E., Mirazchiyski, P., in Novak, J. (19). Državljanska vzgoja v sloveniji: nacio-
nalno poročilo mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraževanja (IEA
ICCS 2016). Pedagoški inštitut.
Kobolt, A., in Rapuš-Pavel, J. (4). Večperspektivni diagnostični model. Socialna
pedagogika, 8(3), 75–94.
Kodrič, J. (). Kognitivno-vedenjska terapija otrok in madostnikov z motnjami
tikov. Psihološka obzorja, 29(1), 59–68.
Kokol, K. (3). Zgodovina in pravičnost vključevanja otrok s posebnimi potrebami
v vzgojno-izobraževalne ustanove v Sloveniji. V A. Istenič, M. Gačnik, B. Horvat,
M. Kukanja Gabrijelčič, V. R. Kiswarday, M. Lebeničnik, M. Mezgec in M. Volk (ur.),
Vzgoja in izobraževanje med preteklostjo in prihodnostjo (str. 5–38). Založba
Univerze na Primorskem.
Koller-Trbović, N. (1996). Dijagnosticiranje kao pretpostavka tretmana. Kriminologija in
socijalna integracija: časopis za kriminologiju, penologiju i poremećaje u ponašan-
ju, 4(1), 61–71.
Koller-Trbović, N., Nikolić, B., in Ratkajec Gašević, G. (1). Usporedba instrumenata za
procjenu rizika i potreba djece i mladih. Kriminologija i socijalna integracija, 18(),
1–13.
Košir, K., Licardo, M., Tement, S., in Habe, K. (14). Doživljanje stresa in izgorelosti,
povezanih z delom z učenci s posebnimi potrebami pri učiteljih v osnovni šoli.
Psihološka obzorja, 23(1), 11–14.
Krajnc, M. (B. l.). Kako se soočiti s stresom – 5 korak. https://www.milankrajnc.si/kako-se-
soociti-s-stresom-5-korak/.
Krajnc, M. S. (1). Vključevanje študentov s posebnimi potrebami v visokošolsko
izobraževanje. V T. Vršnik Perše (ur.), Učenje in poučevanje v visokem šolstvu:
spoznanja in izzivi (str. 155–17). Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba.
Kranjčan, M., in Vrhunc Pfeifer, K. (1). Krizne intervencije v vzgojnih zavodih
(strokovnih centrih): izhodišča za pripravo smernic za ravnanje v kriznih situacijah
15

