Page 154 - Meje vedenja
P. 154

Katja Vrhunc Pfeifer

                  Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje. (3a, 4. januar). Slovenski šolski sistem in
                      Slovensko ogrodje klasifikacij. https://www.gov.si/teme/slovenski-solski-sistem-
                      in-slovensko-ogrodje-kvalifikacij/
                  Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje. (3b, 4. januar). Srednješolski izobraževalni
                      programi. https://www.gov.si/teme/srednjesolski-izobrazevalni-programi/
                  Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje (5, 17. marec). O osnovni šoli. https://www.
                      gov.si/teme/o-osnovni-soli/
                  Neisworth, J. T., Bagnato, S. J., Salvia, J., in Hunt, F. M. (1999). TABS manual for the Tem-
                      perament and Atypical Behavior Scale: Early childhood indicators of developmental
                      dysfunction. Paul H. Brookes Publishing.
                  Othman, A. M., Khaled, M. Y., in Gelaney, A. (). Auditory brainstem response in
                      children with autism spectrum disorder: a case-control study. Egyptian Journal
                      of Ear, Nose, Throat and Allied Sciences, 23(3), 1–7.
                  Petrič, M. (16). Potencialna učinkovitost vedenjsko-kognitivne terapije pri obravnavi
                      sorojencev otrok s posebnimi potrebami. Psihološka obzorja, 25(1), 66-71.
                  Piqueras, J. A., García-Olcina, M., Rivera-Riquelme, M., Martínez-González, A. E., in
                      Cuijpers, P. (1). Detectaweb-Distress scale: A global and multidimensional
                      web-based screener for emotional disorder symptoms in children and adoles-
                      cents. Frontiers in Psychology, 12, 6764.
                  Planjšek, N. (4). Razumevanje socialnopedagoške diagnostike in njenih uporab-
                      nikov v šolskem prostoru z vidika šolskega svetovalnega dela. Socialna peda-
                      gogika, 8(3), 367–384.
                  Pravilnik o dodatni strokovni in fizični pomoči za otroke s posebnimi po-
                      trebami. (13). Uradni list Republike Slovenije, (88). https://pisrs.si/
                      pregledPredpisa?id=PRAV11835
                  Pravilnik o izobrazbi učiteljev in drugih strokovnih delavcev v izobraževalnem progra-
                      mu osnovne šole. (). Uradni list Republike Slovenije, (85). https://pisrs.si/
                      pregledPredpisa?id=PRAV14591
                  Pravilnik o organizaciji in načinu dela komisij za usmerjanje otrok s posebni-
                      mi potrebami. (). Uradni list Republike Slovenije, (11). https://pisrs.si/
                      pregledPredpisa?id=PRAV14461
                  Razpotnik, Š. (4). Socialnopedagoška diagnostika: delo z negotovostjo. Socialna
                      pedagogika, 8(3), 53–74.
                  Rescorla, L. A., Ewing, G., Ivanova, M. Y., Aebi, M., Bilenberg, N., Dieleman, G. C., Döpf-
                      ner, M., Kajokiene, I., Leung, P. W. L., Plück, J., Steinhausen, H.-C., Winkler Metzke,
                      C., Zukauskiene, R., in Verhulst, F. C. (17). Parent-Adolescent cross-informat
                      agreement in clinically referred samples: Findings from seven societies. Journal
                      of Clinical Child and Adolescent Psychology, 46(1), 74–87.
                  Resnik Planinc, T., in Kolnik, K. (16). Delo z učenci s posebnimi potrebami: mnenja in
                      izkušnje učiteljev geografije. Dela, (46), 89–1.





                  154
   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159