Page 87 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 87

Razprava  5.9

            Preglednica 5.9  Regresijska analiza turističnega razvoja v lokalni skupnosti
            Turistični razvoj v lokalni skupnosti  Vrednost (B) t-statistika  Sig.
            Konstanta                                −0,563   −1,512  0,134
            Pomen odnosov z javnostmi                 0,217    2,782  0,006
            Finančna sredstva za turizem              0,472    5,587  0,000
            Pravila sodelovanja za turistični razvoj  0,225    2,067  0,041
            Spodbujanje inovativnosti za konkurenčno   0,259   3,210  0,002
            prednost
            AdjR 2                                  0,658
            F                                      52,862

            vzpostavljenih pravil sodelovanja na področju turizma v lokalni skup-
            nosti in lokalne politike, ki vzpodbuja inovativnost.
              Empirični podatki regresijske analize kažejo, da povečanje neodvis-
            ne spremenljivke  pomen  odnosov  z  javnostmi za eno enoto povečuje
            turistični razvoj v lokalni skupnosti za 0,22 enote. Povečanje finančnih
            sredstev za turizem za eno enoto povečuje turistični razvoj v lokalni skup-
            nosti za 0,47 enote. Povečanje pravil sodelovanja za turistični razvoj za
            eno enoto povečuje turistični razvoj v lokalni skupnosti za 0,23 enote. Po-
            večanje spodbujanja inovativnosti za konkurenčno prednost za eno enoto
            povečuje turistični razvoj v lokalni skupnosti za 0,26 enote (preglednica
            5.9). Vse neodvisne spremenljivke so pozitivno povezane in statistično
            značilne.                                                           35−5,9

            5.9  Razprava  5.9
            Z regresijsko analizo smo testirali spremenljivke turistične ponudbe v
            lokalni skupnosti.
              Potrdili smo hipotezo H1, da je trajnostna ponudba lokalne skup-
            nosti pozitivno povezana z medsebojnim sodelovanjem ponudnikov
            in pozitivno povezana z doseganjem standardov kakovosti turistične
            ponudbe.
              Potrdili smo hipotezo H2, da je skupna turistična blagovna znamka
            pozitivno povezana z medsebojnim sodelovanjem ponudnikov, s pro-
            moviranjem na spletu in pomenom aktivnosti odnosov z javnostmi.
              Potrdili smo hipotezo H3, da je uporaba sodobnih komunikacijskih
            poti ponudnikov pozitivno povezana s širšim sodelovanjem ponudni-
            kov, skupno blagovno znamko, z aktivnostmi na družbenih omrežjih
            in novimi delovnimi mesti v turizmu.
              Potrdili smo hipotezo H4, da so standardi kakovosti turističnih po-
            nudnikov pozitivno povezani s trajnostno ponudbo, z urejanjem sple-


                                                            87
   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92