Page 87 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 87
Razprava 5.9
Preglednica 5.9 Regresijska analiza turističnega razvoja v lokalni skupnosti
Turistični razvoj v lokalni skupnosti Vrednost (B) t-statistika Sig.
Konstanta −0,563 −1,512 0,134
Pomen odnosov z javnostmi 0,217 2,782 0,006
Finančna sredstva za turizem 0,472 5,587 0,000
Pravila sodelovanja za turistični razvoj 0,225 2,067 0,041
Spodbujanje inovativnosti za konkurenčno 0,259 3,210 0,002
prednost
AdjR 2 0,658
F 52,862
vzpostavljenih pravil sodelovanja na področju turizma v lokalni skup-
nosti in lokalne politike, ki vzpodbuja inovativnost.
Empirični podatki regresijske analize kažejo, da povečanje neodvis-
ne spremenljivke pomen odnosov z javnostmi za eno enoto povečuje
turistični razvoj v lokalni skupnosti za 0,22 enote. Povečanje finančnih
sredstev za turizem za eno enoto povečuje turistični razvoj v lokalni skup-
nosti za 0,47 enote. Povečanje pravil sodelovanja za turistični razvoj za
eno enoto povečuje turistični razvoj v lokalni skupnosti za 0,23 enote. Po-
večanje spodbujanja inovativnosti za konkurenčno prednost za eno enoto
povečuje turistični razvoj v lokalni skupnosti za 0,26 enote (preglednica
5.9). Vse neodvisne spremenljivke so pozitivno povezane in statistično
značilne. 35−5,9
5.9 Razprava 5.9
Z regresijsko analizo smo testirali spremenljivke turistične ponudbe v
lokalni skupnosti.
Potrdili smo hipotezo H1, da je trajnostna ponudba lokalne skup-
nosti pozitivno povezana z medsebojnim sodelovanjem ponudnikov
in pozitivno povezana z doseganjem standardov kakovosti turistične
ponudbe.
Potrdili smo hipotezo H2, da je skupna turistična blagovna znamka
pozitivno povezana z medsebojnim sodelovanjem ponudnikov, s pro-
moviranjem na spletu in pomenom aktivnosti odnosov z javnostmi.
Potrdili smo hipotezo H3, da je uporaba sodobnih komunikacijskih
poti ponudnikov pozitivno povezana s širšim sodelovanjem ponudni-
kov, skupno blagovno znamko, z aktivnostmi na družbenih omrežjih
in novimi delovnimi mesti v turizmu.
Potrdili smo hipotezo H4, da so standardi kakovosti turističnih po-
nudnikov pozitivno povezani s trajnostno ponudbo, z urejanjem sple-
87