Page 83 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 83
Korelacijska analiza 5.7
Preglednica 5.4 Korelacijska analiza med spremenljivkami
Spremenljivka 1 Spremenljivka 2 Pearsonov koefi-
cient korelacije
Finančna sredstva za turizem Razvoj odvisen od upravljanja 0,738
turistične destinacije
Pravila sodelovanja za turistični Spodbujanje inovativnosti za 0,710
razvoj konkurenčno prednost
Razvoj odvisen od upravljanja Pravila sodelovanja za turistični 0,704
turistične destinacije razvoj
Finančna sredstva za turizem Pravila sodelovanja za turistični 0,702
razvoj
Širše sodelovanje ponudnikov Promoviranje na spletu 0,689
Turizem povezovalna panoga za Razvoj odvisen od upravljanja 0,677
občinsko upravo turistične destinacije
Pravila sodelovanja za turistični Občina podpira sodelovanje 0,672
razvoj turističnih ponudnikov
Pravila sodelovanja za turistični Spodbujanje inovativnosti za 0,669
razvoj konkurenčno prednost
Aktivnost na družbenih omrežjih Promoviranje na spletu 0,668
Razvoj odvisen od upravljanja Spodbujanje inovativnosti za 0,658
turistične destinacije konkurenčno prednost
Finančna sredstva za turizem Občina podpira sodelovanje 0,643
turističnih ponudnikov
Urejene spletne strani Aktivnost na družbenih omrežjih 0,633
Razvoj odvisen od upravljanja Občina podpira sodelovanje 0,630
turistične destinacije turističnih ponudnikov
Turizem povezovalna panoga za Finančna sredstva za turizem 0,629
občinsko upravo
Medsebojno sodelovanje Skupna blagovna znamka 0,624
ponudnikov
Turizem povezovalna panoga za Pravila sodelovanja za turistični 0,622
občinsko upravo razvoj
Medsebojno sodelovanje Širše sodelovanje ponudnikov 0,606
ponudnikov
Skupna blagovna znamka Promoviranje na spletu 0,602
Urejene spletne strani Promoviranje na spletu 0,596
Trajnostna ponudba Medsebojno sodelovanje 0,594
ponudnikov
Finančna sredstva za turizem Spodbujanje inovativnosti za 0,586
konkurenčno prednost
Turizem povezovalna panoga za Spodbujanje inovativnosti za 0,584
občinsko upravo konkurenčno prednost
Turizem povezovalna panoga za Občina podpira sodelovanje 0,577
občinsko upravo turističnih ponudnikov
Skupna blagovna znamka Urejene spletne strani 0,564
Izpolnjevanje kakovosti Rezervacijski portal 0,553
Medsebojno sodelovanje Promoviranje na spletu 0,541
ponudnikov
Domača naklonjenost Izpolnjevanje kakovosti 0,537
trajnostnem turizmu
83