Page 88 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 88
5 Podjetniška priložnost za sooblikovanje turistične ponudbe
Slika 5.2 Velika planina (2019)
tnih strani, rezervacijskim portalom (npr. booking.com), s sodelova-
njem ponudnikov in civilne družbe ter ponudnikovi zavedanjem, da je
»kupec kralj«.
Potrdili smo hipotezo H5, da je turistični razvoj v lokalni skupnos-
ti pozitivno povezan s pomenom aktovnosti odnosov z javnostmi, fi-
nančnimi sredstvi za turizem, pravili sodelovanja za turistični razvoj
in spodbujanjem inovativnosti za konkurenčno prednost.
5.10 Trajnostni model turizma 5.10
Ko je govora o turizmu, mimo trajnostnega modela poslovanja, ki
zagotavlja dolgoročno uspešnost, ne moremo. Trajnostni model po-
slovanja temelji na treh stebrih: ekonomskem, socialno-kulturnem
in okoljskem. Tanja Mihalič (2010) navaja, da moramo pri tem do-
datno upoštevati pogoje, ki morajo biti izpolnjeni za implementacijo
trajnost nega turizma, in sicer: zadovoljstvo obiskovalcev, izobraževa-
nje za trajnostni turizem, politična moč in partnerstvo.
Anketni vprašalnik, ki smo ga izvedli in ki preverja stanje turizma
v lokalnih skupnostih v slovenskem prostoru, je tematsko zajemal vse
88