Page 88 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 88

5  Podjetniška priložnost za sooblikovanje turistične ponudbe

































                Slika 5.2  Velika planina (2019)

                tnih strani, rezervacijskim portalom (npr. booking.com), s sodelova-
                njem ponudnikov in civilne družbe ter ponudnikovi zavedanjem, da je
                »kupec kralj«.
                  Potrdili smo hipotezo H5, da je turistični razvoj v lokalni skupnos-
                ti pozitivno povezan s pomenom aktovnosti odnosov z javnostmi, fi-
                nančnimi sredstvi za turizem, pravili sodelovanja za turistični razvoj
                in spodbujanjem inovativnosti za konkurenčno prednost.

                5.10  Trajnostni model turizma  5.10
                Ko je govora o turizmu, mimo trajnostnega modela poslovanja, ki
                zagotavlja dolgoročno uspešnost, ne moremo. Trajnostni model po-
                slovanja temelji na treh stebrih: ekonomskem, socialno-kulturnem
                in okoljskem. Tanja Mihalič (2010) navaja, da moramo pri tem do-
                datno upoštevati pogoje, ki morajo biti izpolnjeni za implementacijo
                trajnost nega turizma, in sicer: zadovoljstvo obiskovalcev, izobraževa-
                nje za trajnostni turizem, politična moč in partnerstvo.
                  Anketni vprašalnik, ki smo ga izvedli in ki preverja stanje turizma
                v lokalnih skupnostih v slovenskem prostoru, je tematsko zajemal vse


                            88
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93