Page 91 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 91
Sklep: podjetniška pobuda turističnemu razvoju 5.12
Priložnost za podeželje je v trajnostni turistični ponudbi in ponud-
nikovem zavedanju, da je »kupec kralj«. Turizem mora postati pove-
zovalna panoga v lokalni skupnosti, kjer so domačini naklonjeni traj-
nostnemu turizmu, občina pa podpira nova sodelovanja ponudnikov.
Turistični razvoj je odvisen od upravljanja destinacije, kar pa daje v so-
delovanju z oblikami javno-zasebnega partnerstva nova delovna mesta
v turizmu in z njim povezanih dejavnostih.
Več aktivnosti bo treba posvetiti najnižje ocenjenim dejavnikom.
Podjetniški pristop za turistični razvoj bo moral biti namenjen spod-
bujanju inovativnosti za konkurenčno prednost, sodelovanju ponud-
nikov in civilne družbe, pravilom sodelovanja za turistični razvoj,
promoviranju na spletu, širšemu sodelovanje ponudnikov v regiji,
medsebojnemu sodelovanju ponudnikov, skupni blagovni znamki,
političnemu vplivu na turizem in zagotavljanju finančnih sredstev za
turizem.
Z regresijsko analizo smo ugotovili pomen dejavnikov trajnostna
turistična ponudba lokalne skupnosti, skupna turistična blagovna
znamka, uporaba sodobnih komunikacijskih poti ponudnikov, stan-
dardi kakovosti turističnih ponudnikov in turističnega razvoja v lokal-
ni skupnosti.
Trajnostna turistična ponudba lokalne skupnosti je odvisna od de-
javnikov medsebojno sodelovanje ponudnikov in doseganje standar-
dov kakovosti turistične ponudbe.
Skupna turistična blagovna znamka je odvisna od dejavnikov medse-
bojno sodelovanje ponudnikov, promoviranje na spletu, politični vpliv
na turizem v lokalnih skupnostih in aktivnost odnosov z javnostmi.
Uporaba sodobnih komunikacijskih poti ponudnikov je odvisna od
dejavnikov širše sodelovanje v regiji, skupna blagovna znamka, aktiv-
nost na družbenih omrežjih in nova delovna mesta v turizmu.
Standardi kakovosti turističnih ponudnikov so odvisni od dejavni-
kov trajnostna ponudba, urejenost spletnih strani, ponudba z rezer-
vacijskim portalom (npr. booking.com), sodelovanje ponudnikov in
civilne družbe ter ponudnikovo zavedanje, da je »kupec kralj«.
Turistični razvoj v lokalni skupnosti je odvisen od dejavnikov, kot so
pomen aktivnih odnosov z javnostmi, zagotavljanje finančnih sredstev
za turizem v lokalni skupnosti. vzpostavitev pravil sodelovanja za tu-
ristični razvoj in spodbujanje inovativnosti za konkurenčno prednost.
Lokalna skupnost (občina oz. mestna občina), kot osnovna celica,
tudi turistične politike, mora poskrbeti za takšno poslovno okolje, ki
91