Page 91 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 91

Sklep: podjetniška pobuda turističnemu razvoju  5.12
              Priložnost za podeželje je v trajnostni turistični ponudbi in ponud-
            nikovem zavedanju, da je »kupec kralj«. Turizem mora postati pove-
            zovalna panoga v lokalni skupnosti, kjer so domačini naklonjeni traj-
            nostnemu turizmu, občina pa podpira nova sodelovanja ponudnikov.
            Turistični razvoj je odvisen od upravljanja destinacije, kar pa daje v so-
            delovanju z oblikami javno-zasebnega partnerstva nova delovna mesta
            v turizmu in z njim povezanih dejavnostih.
              Več aktivnosti bo treba posvetiti najnižje ocenjenim dejavnikom.
            Podjetniški pristop za turistični razvoj bo moral biti namenjen spod-
            bujanju inovativnosti za konkurenčno prednost, sodelovanju ponud-
            nikov in civilne družbe, pravilom sodelovanja za turistični razvoj,
            promoviranju na spletu, širšemu sodelovanje ponudnikov v regiji,
            medsebojnemu sodelovanju ponudnikov, skupni blagovni znamki,
            političnemu vplivu na turizem in zagotavljanju finančnih sredstev za
            turizem.
              Z regresijsko analizo smo ugotovili pomen dejavnikov trajnostna
            turistična ponudba lokalne skupnosti, skupna turistična blagovna
            znamka, uporaba sodobnih komunikacijskih poti ponudnikov, stan-
            dardi kakovosti turističnih ponudnikov in turističnega razvoja v lokal-
            ni skupnosti.
              Trajnostna turistična ponudba lokalne skupnosti je odvisna od de-
            javnikov medsebojno sodelovanje ponudnikov in doseganje standar-
            dov kakovosti turistične ponudbe.
              Skupna turistična blagovna znamka je odvisna od dejavnikov medse-
            bojno sodelovanje ponudnikov, promoviranje na spletu, politični vpliv
            na turizem v lokalnih skupnostih in aktivnost odnosov z javnostmi.
              Uporaba sodobnih komunikacijskih poti ponudnikov je odvisna od
            dejavnikov širše sodelovanje v regiji, skupna blagovna znamka, aktiv-
            nost na družbenih omrežjih in nova delovna mesta v turizmu.
              Standardi kakovosti turističnih ponudnikov so odvisni od dejavni-
            kov trajnostna ponudba, urejenost spletnih strani, ponudba z rezer-
            vacijskim  portalom  (npr.  booking.com),  sodelovanje  ponudnikov  in
            civilne družbe ter ponudnikovo zavedanje, da je »kupec kralj«.
              Turistični razvoj v lokalni skupnosti je odvisen od dejavnikov, kot so
            pomen aktivnih odnosov z javnostmi, zagotavljanje finančnih sredstev
            za turizem v lokalni skupnosti. vzpostavitev pravil sodelovanja za tu-
            ristični razvoj in spodbujanje inovativnosti za konkurenčno prednost.
              Lokalna skupnost (občina oz. mestna občina), kot osnovna celica,
            tudi turistične politike, mora poskrbeti za takšno poslovno okolje, ki


                                                            91
   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96