Page 85 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 85
Regresijska analiza 5.8
Preglednica 5.6 Regresijska analiza skupne turistične blagovne znamke
Skupna turistična blagovna znamka Vrednost (B) t-statistika Sig.
Konstanta −1,419 −2,611 0,010
Medsebojno sodelovanje ponudnikov 0,497 5,341 0,000
Promoviranje na spletu 0,389 4,649 0,000
Politični vpliv na turizem 0,154 2,105 0,038
Pomen odnosov z javnostmi 0,268 2,824 0,006
AdjR 2 0,519
F 30,178
Preglednica 5.7 Regresijska analiza uporabe sodobnih komunikacijskih poti
ponudnikov
Uporaba sodobnih komunikacijskih poti Vrednost t-statistika Sig.
ponudnikov (B)
Konstanta −0,855 −3,486 0,001
Širše sodelovanje ponudnikov 0,480 6,451 0,000
Skupna blagovna znamka 0,154 2,361 0,020
Aktivnost na družbenih omrežjih 0,362 5,045 0,000
Nova delovna mesta v turizmu 0,188 3,111 0,002
AdjR 2 0,685
F 59,763
povečuje odvisno spremenljivko skupna turistična blagovna znamka za
0,50 enote. Povečanje izpolnjevanja kakovosti za eno enoto povečuje
skupno turistično blagovno znamko za 0,37 enote (preglednica 5.6). Vse
neodvisne spremenljivke so pozitivno povezane in statistično značilne.
Uporaba sodobnih komunikacijskih poti turističnih ponudnikov
Testiranje hipoteze H3
Testiramo H3, da je uporaba sodobnih komunikacijskih poti ponudni-
kov v soodvisnosti od urejenosti njihovih spletnih strani, od skupne
promocije turistične ponudbe na spletu ter od prepoznavnosti pomena
razvijanja trajnostnih oblik turizma, kamor sodi čebelarski turizem. 33−5,7
Empirični podatki regresijske analize kažejo, da povečanje neodvis-
ne spremenljivke širše sodelovanje ponudnikov za eno enoto povečuje
odvisno spremenljivko uporaba sodobnih komunikacijskih poti ponudni-
kov za 0,48 enote. Povečanje skupne blagovne znamke za eno enoto po-
večuje uporabo sodobnih komunikacijskih poti ponudnikov za 0,15 enote.
Povečanje aktivnosti na družbenih omrežjih za eno enoto povečuje upo-
rabo sodobnih komunikacijskih poti ponudnikov za 0,36 enote. Povečanje
85