Page 85 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 85

Regresijska analiza  5.8

            Preglednica 5.6  Regresijska analiza skupne turistične blagovne znamke
            Skupna turistična blagovna znamka  Vrednost (B)  t-statistika  Sig.
            Konstanta                          −1,419     −2,611      0,010
            Medsebojno sodelovanje ponudnikov   0,497      5,341      0,000
            Promoviranje na spletu              0,389      4,649      0,000
            Politični vpliv na turizem          0,154      2,105      0,038
            Pomen odnosov z javnostmi           0,268      2,824      0,006
            AdjR 2                          0,519
            F                              30,178

            Preglednica 5.7   Regresijska analiza uporabe sodobnih komunikacijskih poti
                          ponudnikov
            Uporaba sodobnih komunikacijskih poti    Vrednost  t-statistika  Sig.
            ponudnikov                                  (B)
            Konstanta                                −0,855   −3,486  0,001
            Širše sodelovanje ponudnikov              0,480    6,451  0,000
            Skupna blagovna znamka                    0,154    2,361  0,020
            Aktivnost na družbenih omrežjih           0,362    5,045  0,000
            Nova delovna mesta v turizmu              0,188    3,111  0,002
            AdjR 2                                   0,685
            F                                       59,763

            povečuje odvisno spremenljivko skupna turistična blagovna znamka za
            0,50 enote. Povečanje  izpolnjevanja  kakovosti za eno enoto povečuje
            skupno turistično blagovno znamko za 0,37 enote (preglednica 5.6). Vse
            neodvisne spremenljivke so pozitivno povezane in statistično značilne.

            Uporaba sodobnih komunikacijskih poti turističnih ponudnikov
            Testiranje hipoteze H3
            Testiramo H3, da je uporaba sodobnih komunikacijskih poti ponudni-
            kov v soodvisnosti od urejenosti njihovih spletnih strani, od skupne
            promocije turistične ponudbe na spletu ter od prepoznavnosti pomena
            razvijanja trajnostnih oblik turizma, kamor sodi čebelarski turizem.  33−5,7
              Empirični podatki regresijske analize kažejo, da povečanje neodvis-
            ne spremenljivke širše sodelovanje ponudnikov za eno enoto povečuje
            odvisno spremenljivko uporaba sodobnih komunikacijskih poti ponudni-
            kov za 0,48 enote. Povečanje skupne blagovne znamke za eno enoto po-
            večuje uporabo sodobnih komunikacijskih poti ponudnikov za 0,15 enote.
            Povečanje aktivnosti na družbenih omrežjih za eno enoto povečuje upo-
            rabo sodobnih komunikacijskih poti ponudnikov za 0,36 enote. Povečanje



                                                            85
   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90