Page 89 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 89

Trajnostni model turizma  5.10



                                       Civilni sektor
                                        turistična in
                          Javni sektor     ostala društva
                         občina, turistični        Zasebni sektor –
                           javni zavod,            zasebni turistični
                         lokalna turistična          ponudniki
                           organizacija
                                        Trajnostna
                                         lokalna
                                        turistična
                                         ponudba


                             Trajnostni lok. turistični produkti in storitve
                                   skupna blagovna znamka


                               Odličnost lokalne turistične destinacije

                                Zadovoljstvo turistov in lokalnega
                                       prebivalstva



                                       Upravljanje

                               LOKALNE TURISTIČNE DESTINACIJE


            Slika 5.3  Zasnova modela javno-zasebnega partnerstva,
            Povzeto po Zupan (2016).
            zgoraj navedene pogoje za implementacijo trajnostnega turizma; z
            raziskovanjem turistične ponudbe lokalne skupnosti dobimo posred-
            ne odgovore o zadovoljstvu obiskovalcev in implementiranem znanju
            ponudnikov o trajnostno naravnani ponudbi; s trditvami, ki se nana-
            šajo na konkretne oblike sodelovanja, dobimo vpogled v partnerstvo; z
            odgovori na trditve, ki govorijo o turistični politiki v lokalni skupnosti.
            pa odgovore v zvezi s politično močjo.
              Statistična analiza podatkov izvedenega anketnega vprašalnika
            nam  pove,  da  ključne  dejavnike  turističnega  razvoja  lokalne  skup-
            nosti danes predstavljajo: trajnostno naravnana turistična ponud-
            ba lokalne skupnosti, skupna lokalna turistična blagovna znamka,
            sodobne komunikacijske poti turistične ponudbe, kakovost lokalne
            turistične ponudbe in upravljanje destinacije oz. turizma v lokalni
            skupnosti.
              Gre za nabor dejavnikov turističnega razvoja, katerih predpogoj je
            močno partnerstvo in sodelovanje v lokalni skupnosti. Glede na to, da


                                                            89
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94