Page 89 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 89
Trajnostni model turizma 5.10
Civilni sektor
turistična in
Javni sektor ostala društva
občina, turistični Zasebni sektor –
javni zavod, zasebni turistični
lokalna turistična ponudniki
organizacija
Trajnostna
lokalna
turistična
ponudba
Trajnostni lok. turistični produkti in storitve
skupna blagovna znamka
Odličnost lokalne turistične destinacije
Zadovoljstvo turistov in lokalnega
prebivalstva
Upravljanje
LOKALNE TURISTIČNE DESTINACIJE
Slika 5.3 Zasnova modela javno-zasebnega partnerstva,
Povzeto po Zupan (2016).
zgoraj navedene pogoje za implementacijo trajnostnega turizma; z
raziskovanjem turistične ponudbe lokalne skupnosti dobimo posred-
ne odgovore o zadovoljstvu obiskovalcev in implementiranem znanju
ponudnikov o trajnostno naravnani ponudbi; s trditvami, ki se nana-
šajo na konkretne oblike sodelovanja, dobimo vpogled v partnerstvo; z
odgovori na trditve, ki govorijo o turistični politiki v lokalni skupnosti.
pa odgovore v zvezi s politično močjo.
Statistična analiza podatkov izvedenega anketnega vprašalnika
nam pove, da ključne dejavnike turističnega razvoja lokalne skup-
nosti danes predstavljajo: trajnostno naravnana turistična ponud-
ba lokalne skupnosti, skupna lokalna turistična blagovna znamka,
sodobne komunikacijske poti turistične ponudbe, kakovost lokalne
turistične ponudbe in upravljanje destinacije oz. turizma v lokalni
skupnosti.
Gre za nabor dejavnikov turističnega razvoja, katerih predpogoj je
močno partnerstvo in sodelovanje v lokalni skupnosti. Glede na to, da
89