Page 84 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 84

5  Podjetniška priložnost za sooblikovanje turistične ponudbe

                Preglednica 5.5  Regresijska analiza standardov kakovosti turističnih ponudnikov
                Kakovost turističnih ponudnikov   Vrednost (B) t-statistika  Sig.
                Konstanta                              0,585     1,702    0,092
                Medsebojno sodelovanje ponudnikov      0,496     5,975    0,000
                Izpolnjevanje kakovosti                0,368    3,627     0,000
                AdjR 2                               0,414
                F                                   39,113
                imajo spremenljivke: finančna sredstva za turizem in razvoj odvisen od
                upravljanja turistične destinacije (0,738), pravila sodelovanja za turistični
                razvoj in spodbujanje inovativnosti za konkurenčno prednost (0,710), ra-
                zvoj odvisen od upravljanja turistične destinacije in pravila sodelovanja za
                turistični razvoj (0,704), finančna sredstva za turizem in pravila sodelova-
                nja za turistični razvoj (0,702) (preglednica 5.4). Pearsonovi koeficienti
      30−5,4    so statistično značilni.


                5.8  Regresijska analiza  5.8
                Z regresijsko analizo testiramo hipoteze H1, H2, H3, H4 in H5.

                Trajnostna turistična ponudba lokalne skupnosti
                Testiranje hipoteze H1
                Testiramo H1, da je trajnostna ponudba lokalne skupnosti odvisna od
                medsebojnega sodelovanja ponudnikov in doseganja standardov kako-
      31−5,5    vosti ponudbe.
                  Empirični podatki regresijske analize kažejo, da povečanje neodvi-
                sne spremenljivke medsebojno sodelovanje ponudnikov za eno enoto po-
                večuje odvisno spremenljivko trajnostna ponudba za 0,50 enote. Pove-
                čanje izpolnjevanja kakovosti za eno enoto povečuje trajnostno ponudbo
                za 0,37 enote (preglednica 5.5). Obe neodvisni spremenljivki sta pozi-
                tivno povezani in statistično značilni.

                Skupna turistična blagovna znamka
                Testiranje hipoteze H2
                Testiramo H2, da je skupno turistično blagovno znamko moč uspešno
                implementirati, če turistični ponudniki med seboj sodelujejo in svojo
                integralno turistično ponudbo skupaj predstavljajo na spletu, pri tem
                pa imajo podporo lokalne politike in znajo odlično komunicirati z jav-
      32−5,6    nostmi.
                  Empirični  podatki  regresijske  analize  kažejo, da povečanje  neod-
                visne spremenljivke medsebojno sodelovanje ponudnikov za eno enoto


                            84
   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89