Page 84 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 84
5 Podjetniška priložnost za sooblikovanje turistične ponudbe
Preglednica 5.5 Regresijska analiza standardov kakovosti turističnih ponudnikov
Kakovost turističnih ponudnikov Vrednost (B) t-statistika Sig.
Konstanta 0,585 1,702 0,092
Medsebojno sodelovanje ponudnikov 0,496 5,975 0,000
Izpolnjevanje kakovosti 0,368 3,627 0,000
AdjR 2 0,414
F 39,113
imajo spremenljivke: finančna sredstva za turizem in razvoj odvisen od
upravljanja turistične destinacije (0,738), pravila sodelovanja za turistični
razvoj in spodbujanje inovativnosti za konkurenčno prednost (0,710), ra-
zvoj odvisen od upravljanja turistične destinacije in pravila sodelovanja za
turistični razvoj (0,704), finančna sredstva za turizem in pravila sodelova-
nja za turistični razvoj (0,702) (preglednica 5.4). Pearsonovi koeficienti
30−5,4 so statistično značilni.
5.8 Regresijska analiza 5.8
Z regresijsko analizo testiramo hipoteze H1, H2, H3, H4 in H5.
Trajnostna turistična ponudba lokalne skupnosti
Testiranje hipoteze H1
Testiramo H1, da je trajnostna ponudba lokalne skupnosti odvisna od
medsebojnega sodelovanja ponudnikov in doseganja standardov kako-
31−5,5 vosti ponudbe.
Empirični podatki regresijske analize kažejo, da povečanje neodvi-
sne spremenljivke medsebojno sodelovanje ponudnikov za eno enoto po-
večuje odvisno spremenljivko trajnostna ponudba za 0,50 enote. Pove-
čanje izpolnjevanja kakovosti za eno enoto povečuje trajnostno ponudbo
za 0,37 enote (preglednica 5.5). Obe neodvisni spremenljivki sta pozi-
tivno povezani in statistično značilni.
Skupna turistična blagovna znamka
Testiranje hipoteze H2
Testiramo H2, da je skupno turistično blagovno znamko moč uspešno
implementirati, če turistični ponudniki med seboj sodelujejo in svojo
integralno turistično ponudbo skupaj predstavljajo na spletu, pri tem
pa imajo podporo lokalne politike in znajo odlično komunicirati z jav-
32−5,6 nostmi.
Empirični podatki regresijske analize kažejo, da povečanje neod-
visne spremenljivke medsebojno sodelovanje ponudnikov za eno enoto
84