Page 86 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 86
5 Podjetniška priložnost za sooblikovanje turistične ponudbe
Preglednica 5.8 Regresijska analiza standardov kakovosti turističnih ponudnikov
Kakovost turističnih ponudnikov Vrednost (B) t-statistika Sig.
Konstanta 0,590 2,256 0,026
Trajnostna ponudba 0,184 3,109 0,002
Urejene spletne strani 0,129 1,993 0,049
Rezervacijski portal 0,215 3,794 0,000
Sodelovanje ponudnikov in civilne družbe 0,165 2,550 0,012
Ponudnikovo zavedanje, da je »kupec kralj« 0,174 2,905 0,004
AdjR 2 0,527
F 25,078
novih delovnih mest v turizmu za eno enoto povečuje uporabo sodobnih
komunikacijskih poti ponudnikov za 0,19 enote (preglednica 5.7). Vse ne-
odvisne spremenljivke so pozitivno povezane in statistično značilne.
Standardi kakovosti turističnih ponudnikov
Testiranje hipoteze H4
Testiramo H4, da imajo turistični ponudniki, ki izpolnjujejo določe-
ne standarde kakovosti poslovanja, trajnostno naravnano turistično
ponudbo, urejene spletne strani, so prisotni na vsaj enem od rezer-
vacijskih turističnih portalov (npr. booking.com), sodelujejo s civilno
34−5.8 družbo v lokalni skupnosti in se vedno zavedajo, da je »kupec kralj«.
Empirični podatki regresijske analize kažejo, da povečanje neodvis-
ne spremenljivke trajnostna ponudba za eno enoto povečuje neodvisno
spremenljivko standardi kakovosti turističnih ponudnikov za 0,18 enote.
Povečanje urejenih spletnih strani za eno enoto povečuje standarde kako-
vosti turističnih ponudnikov za 0,13 enote. Povečanje prisotnosti na rezer-
vacijskem portalu (npr. booking.com) za eno enoto povečuje standarde
kakovosti turističnih ponudnikov za 0,22 enote. Povečanje sodelovanja po-
nudnikov in civilne družbe za eno enoto povečuje standarde kakovosti tu-
rističnih ponudnikov za 0,17 enote. Povečanje ponudnikovega zavedanja,
da je »kupec kralj« za eno enoto povečuje standarde kakovosti turističnih
ponudnikov za 0,17 enote (preglednica 5.8). Vse neodvisne spremenljiv-
ke so pozitivno povezane in statistično značilne.
Turistični razvoj v lokalni skupnosti
Testiranje hipoteze H5
Testiramo H5, da je turistični razvoj v lokalni skupnosti mogoč zgolj z
dobrim upravljanjem celotne destinacije in v soodvisnosti od uspeš-
nosti odnosov z javnostmi, sredstev, namenjenih razvoju turizma,
86