Page 86 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 86

5  Podjetniška priložnost za sooblikovanje turistične ponudbe

                Preglednica 5.8  Regresijska analiza standardov kakovosti turističnih ponudnikov
                Kakovost turističnih ponudnikov   Vrednost (B) t-statistika  Sig.
                Konstanta                              0,590     2,256    0,026
                Trajnostna ponudba                     0,184     3,109    0,002
                Urejene spletne strani                 0,129    1,993     0,049
                Rezervacijski portal                   0,215    3,794     0,000
                Sodelovanje ponudnikov in civilne družbe  0,165  2,550    0,012
                Ponudnikovo zavedanje, da je »kupec kralj«  0,174  2,905  0,004
                AdjR 2                               0,527
                F                                   25,078

                novih delovnih mest v turizmu za eno enoto povečuje uporabo sodobnih
                komunikacijskih poti ponudnikov za 0,19 enote (preglednica 5.7). Vse ne-
                odvisne spremenljivke so pozitivno povezane in statistično značilne.

                Standardi kakovosti turističnih ponudnikov
                Testiranje hipoteze H4
                Testiramo H4, da imajo turistični ponudniki, ki izpolnjujejo določe-
                ne standarde kakovosti poslovanja, trajnostno naravnano turistično
                ponudbo, urejene spletne strani, so prisotni na vsaj enem od rezer-
                vacijskih turističnih portalov (npr. booking.com), sodelujejo s civilno
      34−5.8    družbo v lokalni skupnosti in se vedno zavedajo, da je »kupec kralj«.
                  Empirični podatki regresijske analize kažejo, da povečanje neodvis-
                ne spremenljivke trajnostna ponudba za eno enoto povečuje neodvisno
                spremenljivko standardi kakovosti turističnih ponudnikov za 0,18 enote.
                Povečanje urejenih spletnih strani za eno enoto povečuje standarde kako-
                vosti turističnih ponudnikov za 0,13 enote. Povečanje prisotnosti na rezer-
                vacijskem portalu (npr. booking.com) za eno enoto povečuje standarde
                kakovosti turističnih ponudnikov za 0,22 enote. Povečanje sodelovanja po-
                nudnikov in civilne družbe za eno enoto povečuje standarde kakovosti tu-
                rističnih ponudnikov za 0,17 enote. Povečanje ponudnikovega zavedanja,
                da je »kupec kralj« za eno enoto povečuje standarde kakovosti turističnih
                ponudnikov za 0,17 enote (preglednica 5.8). Vse neodvisne spremenljiv-
                ke so pozitivno povezane in statistično značilne.

                Turistični razvoj v lokalni skupnosti
                Testiranje hipoteze H5
                Testiramo H5, da je turistični razvoj v lokalni skupnosti mogoč zgolj z
                dobrim upravljanjem celotne destinacije in v soodvisnosti od uspeš-
                nosti odnosov z javnostmi, sredstev, namenjenih razvoju turizma,


                            86
   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91