Page 290 - Štemberger Tina, Čotar Konrad Sonja, Rutar Sonja, Žakelj Amalija. Ur. 2022. Oblikovanje inovativnih učnih okolij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 290
ra Tavčar Kristan in Vanja Riccarda Kiswarday
Slika 2 Leseni plošči z vdolbenimi linijami/črtami
Slika 3
Končni izgled
»multisenzorne
grafomotorične mize« –
didaktičnega
pripomočka za urjenje
grafomotoričnih
spretnosti
leg tega se iz zvočnika zasliši še pisk, ki ga prav tako nagradi, ker je sledenje
določeni liniji uspešno zaključil. Tako se aktivira tudi slušno zaznavanje (ču-
tilo za sluh), kar je za večino otrok le motivacijski dejavnik, za otroke z motnjo
vida pa tudi pomembna povratna informacija. Ker smo stremeli k multisen-
zornosti didaktičnega pripomočka, smo želeli vključiti tudi čutilo za vonj in
okus, zato smo eno od dejavnosti zasnovali tako, da smo otroku ponudili je-
dilno kroglico, ki jo s prstom vodi po določeni liniji. Po uspešno zaključeni
nalogi učenec poleg vidne in slušne motivacije pridobi še dodatno nagrado,
290
Slika 2 Leseni plošči z vdolbenimi linijami/črtami
Slika 3
Končni izgled
»multisenzorne
grafomotorične mize« –
didaktičnega
pripomočka za urjenje
grafomotoričnih
spretnosti
leg tega se iz zvočnika zasliši še pisk, ki ga prav tako nagradi, ker je sledenje
določeni liniji uspešno zaključil. Tako se aktivira tudi slušno zaznavanje (ču-
tilo za sluh), kar je za večino otrok le motivacijski dejavnik, za otroke z motnjo
vida pa tudi pomembna povratna informacija. Ker smo stremeli k multisen-
zornosti didaktičnega pripomočka, smo želeli vključiti tudi čutilo za vonj in
okus, zato smo eno od dejavnosti zasnovali tako, da smo otroku ponudili je-
dilno kroglico, ki jo s prstom vodi po določeni liniji. Po uspešno zaključeni
nalogi učenec poleg vidne in slušne motivacije pridobi še dodatno nagrado,
290