Page 183 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani / The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, leto 13, zvezek 27 / Year 13, Issue 27, 2017
P. 183
Katarina Zadnik, Danaja Koren, MONTESSORI PEDAGOGIKA IN NJENA VLOGA PRI NAUKU ...
bil primeren za uèence od 2. razreda naprej, zahtevnost v povezavi z izborom oktav smo
prilagajali glede na znanje uèencev.
Material Sestavljanka – intervali je sestavljal leseni okvir in izrezane razliène oblike
lesenih košèkov, kontrolo napak so omogoèale ne ujemajoèe se oblike izrezanih košèkov.
Naloga je od uèenca zahtevala sestavljanje intervalov po kvantiteti in kvaliteti, od prime
do oktave, s èimer so uèenci utrjevali teoretièna znanja o posameznih intervalih. Naloga je
bila namenjena uèencem od 4. razreda dalje.
Slika 8: Material Sestavljanka – intervali
Tudi material Kvintni krogi z višaji, z ni aji, z višaji in ni aji je bil v osnovi sestavljanka,
izdelan iz lesenih košèkov, ki so se razlikovali po obliki, tako da je kontrolo napak
omogoèalo neujemanje pripadajoèih si kosov. Cilj naloge je bil v pomnjenju in
sestavljanju ustreznega zaporedja durovih lestvic, s pripadajoèimi predznaki, v kvintnem
krogu z višaji in ni aji. Material je bil ustrezen za uèence 4. razreda. Za uèence 5. razreda
smo izdelali razširjeni material z nalogo pomnjenja in sestavljanja durovih lestvic s
pripadajoèimi molovimi lestvicami in njim ustreznim skupnim številom predznakov
(Koren, 2016).
Sliki 9, 10: Material Kvintni krogi z višaji, z ni aji, z višaji in ni aji
183
bil primeren za uèence od 2. razreda naprej, zahtevnost v povezavi z izborom oktav smo
prilagajali glede na znanje uèencev.
Material Sestavljanka – intervali je sestavljal leseni okvir in izrezane razliène oblike
lesenih košèkov, kontrolo napak so omogoèale ne ujemajoèe se oblike izrezanih košèkov.
Naloga je od uèenca zahtevala sestavljanje intervalov po kvantiteti in kvaliteti, od prime
do oktave, s èimer so uèenci utrjevali teoretièna znanja o posameznih intervalih. Naloga je
bila namenjena uèencem od 4. razreda dalje.
Slika 8: Material Sestavljanka – intervali
Tudi material Kvintni krogi z višaji, z ni aji, z višaji in ni aji je bil v osnovi sestavljanka,
izdelan iz lesenih košèkov, ki so se razlikovali po obliki, tako da je kontrolo napak
omogoèalo neujemanje pripadajoèih si kosov. Cilj naloge je bil v pomnjenju in
sestavljanju ustreznega zaporedja durovih lestvic, s pripadajoèimi predznaki, v kvintnem
krogu z višaji in ni aji. Material je bil ustrezen za uèence 4. razreda. Za uèence 5. razreda
smo izdelali razširjeni material z nalogo pomnjenja in sestavljanja durovih lestvic s
pripadajoèimi molovimi lestvicami in njim ustreznim skupnim številom predznakov
(Koren, 2016).
Sliki 9, 10: Material Kvintni krogi z višaji, z ni aji, z višaji in ni aji
183