Page 130 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani / The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, leto 9, zvezek 18 / Year 9, Issue 18, 2013
P. 130
AN ADAMIÈ (1912–1995)
kratke, poudarjene...) je predpogoj za natanèno stilsko igranje, uporabljen pa je tudi efekt
fadeout. Saksofoni deloma podvajajo trombone, deloma trobente.
takt 1
Tema v A delu je razdeljena med sekcije (call-response)
takti 9 – 11
V B delu temo podvaja v unisonu (altovski saksofon + trobente) in jo oktavira v tenor
saksofonih. Baritonski saksofon se akordièno pridru i trombonom in skupaj tvorijo
popoln akord z osnovnim tonom v bariton saksofonu (spread).
takt 17
Akordizacija melodije v saksofonih – open position (drop 2) s podvajano melodijo oktavo
ni je (double lead):
130
kratke, poudarjene...) je predpogoj za natanèno stilsko igranje, uporabljen pa je tudi efekt
fadeout. Saksofoni deloma podvajajo trombone, deloma trobente.
takt 1
Tema v A delu je razdeljena med sekcije (call-response)
takti 9 – 11
V B delu temo podvaja v unisonu (altovski saksofon + trobente) in jo oktavira v tenor
saksofonih. Baritonski saksofon se akordièno pridru i trombonom in skupaj tvorijo
popoln akord z osnovnim tonom v bariton saksofonu (spread).
takt 17
Akordizacija melodije v saksofonih – open position (drop 2) s podvajano melodijo oktavo
ni je (double lead):
130