Page 127 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani / The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, leto 9, zvezek 18 / Year 9, Issue 18, 2013
P. 127
a Pucihar, ADAMIÈEV PRISPEVEK K SLOVENSKI GLASBI NA PODROÈJU BIG BANDA
takti 3 – 4
Skladbo Vodmatska ro a (kot tudi veèino ostalih) zaznamuje oblikovna enostavnost – ima
4-taktni uvod, tema pa 32-taktno strukturo. Harmonsko se mestoma izka e Adamièev èut
za lepo vodene notranje glasove (inner lines), kot potrjuje naslednji primer:
takti 21 – 28
Kompozicijo odlikujejo tudi lepo vodeni odseki trobil/pihal v tehniki 4-glasnega vodenja
v ozki (block harmony/4-way close position) in široki legi (open/drop2 position):
takti 21 – 27
127
takti 3 – 4
Skladbo Vodmatska ro a (kot tudi veèino ostalih) zaznamuje oblikovna enostavnost – ima
4-taktni uvod, tema pa 32-taktno strukturo. Harmonsko se mestoma izka e Adamièev èut
za lepo vodene notranje glasove (inner lines), kot potrjuje naslednji primer:
takti 21 – 28
Kompozicijo odlikujejo tudi lepo vodeni odseki trobil/pihal v tehniki 4-glasnega vodenja
v ozki (block harmony/4-way close position) in široki legi (open/drop2 position):
takti 21 – 27
127