Page 125 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani / The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, leto 9, zvezek 18 / Year 9, Issue 18, 2013
P. 125
a Pucihar, ADAMIÈEV PRISPEVEK K SLOVENSKI GLASBI NA PODROÈJU BIG BANDA
takti 55 – 58
V trobilih uporablja za trobente znaèilno ozko pozicijo akordov (close position), pri èemer
s peto trobento praviloma oktavira zgornjo trobento, medtem ko so tromboni pisani v širši
legi (open position):
takti 63, 65, 67, 68, 69 (trobente in tromboni)
V trombonih pa zasledimo tudi kvartno akordiko – postavitev akorda v kvartah, pri èemer
bas trombon ne igra osnovnega tona akorda, temveè terco akorda:
takt 73 (tromboni)
Na vrhuncu kompozicije (shout chorus) kombinira harmonsko gostoto (harmonic density)
z ritmièno posebnostjo (rhythmic displacement):
takti 153 – 155 (trobente in tromboni)
125
takti 55 – 58
V trobilih uporablja za trobente znaèilno ozko pozicijo akordov (close position), pri èemer
s peto trobento praviloma oktavira zgornjo trobento, medtem ko so tromboni pisani v širši
legi (open position):
takti 63, 65, 67, 68, 69 (trobente in tromboni)
V trombonih pa zasledimo tudi kvartno akordiko – postavitev akorda v kvartah, pri èemer
bas trombon ne igra osnovnega tona akorda, temveè terco akorda:
takt 73 (tromboni)
Na vrhuncu kompozicije (shout chorus) kombinira harmonsko gostoto (harmonic density)
z ritmièno posebnostjo (rhythmic displacement):
takti 153 – 155 (trobente in tromboni)
125