Page 125 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani / The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, leto 9, zvezek 18 / Year 9, Issue 18, 2013
P. 125
a Pucihar, ADAMIÈEV PRISPEVEK K SLOVENSKI GLASBI NA PODROÈJU BIG BANDA

takti 55 – 58

V trobilih uporablja za trobente znaèilno ozko pozicijo akordov (close position), pri èemer
s peto trobento praviloma oktavira zgornjo trobento, medtem ko so tromboni pisani v širši
legi (open position):

takti 63, 65, 67, 68, 69 (trobente in tromboni)

V trombonih pa zasledimo tudi kvartno akordiko – postavitev akorda v kvartah, pri èemer
bas trombon ne igra osnovnega tona akorda, temveè terco akorda:

takt 73 (tromboni)

Na vrhuncu kompozicije (shout chorus) kombinira harmonsko gostoto (harmonic density)
z ritmièno posebnostjo (rhythmic displacement):

takti 153 – 155 (trobente in tromboni)

125
   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130