Page 114 - Mešinovič, Sanela, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 114
eratura

———. 1984. Forms of Understanding in Mathematical Problem Solving. Washington,
DC: National Institute of Education.

Guay, R. B., in E. D. McDaniel. 1977. »The Relationship between Mathematics Achie-
vement and Spatial Abilities among Elementary School Children.« Journal for
Research in Mathematics Education 8 (3): 211–215.

Hall, N. 1998. »Concrete Representation and the Procedural Analogy Theory.« Journal
of Mathematical Behavior 17 (1): 33–51.

Hodnik Čadež, T. 2004. »Vloga konstruktivizma pri oblikovanju matematičnih pojmov
na razredni stopnji.« V Konstruktivizem v šoli in izobraževanje učiteljev, ur. B. Ma-
rentič Požarnik, 321–336. Ljubljana: Center za pedagoško izobraževanje Filozof-
ske fakultete.

Hodnik Čadež, T. in V. Manfreda Kolar. 2009. »Didaktična sredstva z vidika motivacije
pri pouku matematike.« V Pouk v družbi znanja, ur. M. Cotič, V. Medved Udovič
in M. Cencič, 232–247. Koper: Pedagoška fakulteta.

Horvat, L., in L. Magajna. 1987. Razvojna psihologija. Ljubljana: DZS.
Johnson, D. W., in R. Johnson. 1999. Learning Together and Alone: Cooperation, Com-

petition, and Individualization. Boston, MA: Allyn & Bacon.
Ivanuš Grmek, M., B. Čagran in B. Sadek. 2009. Didaktični pristopi pri poučevanju pred-

meta spoznavanje okolja v tretjem razredu osnovne šole. Ljubljana: Pedagoški in-
štitut.
Ivanuš Grmek, M., in M. Javornik Krečič. 2011. Osnove didaktike. Maribor: Pedagoška
fakulteta.
Japelj Pavešić, B., K. Svetlik in A. Kozina. 2012. Znanje matematike in naravoslovja med
osnovnošolci v Sloveniji in po svetu: izsledki raziskave TIMSS. Ljubljana: Pedagoški
inštitut.
Johnson, E. S., in A. C. Meade. 1987. »Developmental Patterns of Spatial Ability: An
Early Sex Difference.« Child Development 58 (3): 725–740.
Kapadia, R. 1974. »A Critical Examination of Piaget-Inhelder’s View on Topology.« Edu-
cational Studies in Mathematics 5 (4): 419–424.
Kmetič, S. 1996. »Od pojma do definicije.« V Prispevki k poučevanju matematike, ur. S.
Kmetič, 219–234. Maribor: Založba Rotis.
Kosslyn, S. M., in L. M. Shin. 1991. »Visual Mental Images in the Brain.« Proceedings of
the American Philosophical Society 135 (4): 524–532.
Kozina, A., K. Svetlik, in B. Japelj Pavešić. 2012. Izhodišča raziskave TIMSS 2011: medna-
rodna raziskava trendov znanja matematike in naravoslovja. Ljubljana: Pedagoški
inštitut.
Kraiger, K., Ford, J. K. in Salas, E. 1993. »Application of Cognitive, Skill Based, and Affec-
tive Theories of Learning Outcomes to New Methods of Training Evalution.« Jur-
nal of Applied Phychology Monograph 78 (2): 311–328.
Labinowicz, E. 1989. Izvirni Piaget: mišljenje – učenje – poučevanje. Ljubljana: DZS.
Lamon, W. E., in L. E. Huber. 1971. »The Learning of the Vector Space Structure by Sixth
Grade Students.« Educational Studies in Mathematics 4 (2): 166–181.

112
   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119