Page 115 - Mešinovič, Sanela, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 115
Literatura

Lean, G., in M. A. Clements. 1981. »Spatial Ability, Visual Imagery, and Mathematical
Performance.« Educational Studies in Mathematics 12 (3): 267–299.

Lebarič, N., D. Kobal in J. Kolenc. 2002. »Motivacija za učenje in samopodoba.« Psiho-
loška obzorja 11 (3): 23–38.

Lesh, R., in D. Mierkiewicz. 1978. »Perception, Imagery, and Conception in Geometry.«
V Recent Research Concerning the Development of Spatial and Geometric Con-
cepts, ur. R. Lesh in D. Mierkiewicz, 7–28. http://files.eric.ed.gov/fulltext/
ED159062.pdf

Magajna, Z. 1996. »Štirje iz enega.« Matematika v šoli 4 (1): 23–26.
Maleš, M. M., K. Musek Lešnik, A. Polšak in M. Vehovec. 2013. Nacionalno preverjanje

znanja: letno poročilo o izvedbi v šolskem letu 2012/2013. Ljubljana: Državni izpitni
center.
Maleš, M. M., A. Polšak, M. Vehovec in J. Vogrinc. 2014. Nacionalno preverjanje znanja:
letno poročilo o izvedbi v šolskem letu 2013/2014. Ljubljana: Državni izpitni center.
Marentič Požarnik, B. 2000. Psihologija učenja in pouka. Ljubljana: DZS.
———. 2001. »Zunanje preverjanje, kultura učenja in kakovost (maturitetnega) zna-
nja.« Sodobna pedagogika 52 (3): 54–75.
Marentič-Požarnik, B., L. Magajna, in C. Peklaj. 1995. Izziv raznolikosti: stili spoznavanja,
učenja, mišljenja. Nova Gorica: Educa.
Markovac, J. 1992. Metodika početne nastave matematike. Zagreb: Školska knjiga.
Martin, J. L. 1976a. »An Analysis of Some of Piaget’s Topological Tasks from a Mathe-
matical Point of View.« Journal for Research in Mathematics Education 7 (1): 8–24.
———. 1976b. »A Test with Selected Topological Properties of Piaget’s Hypothesis
concerning the Spatial Representation of the Young Child.« Journal for Research
in Mathematics Education 7 (1): 26–38.
Martin, T., in D. L. Schwartz. 2005. »Physically Distributed Learning: Adapting and Re-
interpreting Physical Environments in the Development of Fraction Concepts.«
Cognitive Science 29:587–625.
MacGregor, M., in E. Price. 1999. »An Exploration of Aspects of Language Proficiency
and Algebra Learning.« Journal of Research in Mathematics Education 30:449–
467.
McNeil, N. M., in L. Jarvin. 2007. »When Theories Don’t Add up: Disentangling the Ma-
nipulatives Debate: Theory into Practice.« Research in the Service of Practice 46
(4): 309–316.
Mešinović, S. 2016. »Vizualizacija geometrijskih pojmov z uporabo geoplošče v osnovni
šoli.« Doktorska disertacija, Univerza na Primorskem, Koper.
Mitrović, M. 1997. »Projektivna geometrija.« http://books.google.si/books?id
=XN0qflm5xLgC&printsec=frontcover&hl=sl&source=gbs_ge_summary_r&cad
=0v=onepage&q&f=false.
Moyer, P. S. 2001. »Are We Having Fun Yet? How Teachers Use Manipulatives to Teach
Mathematics.« Educational Studies in Mathematics 47 (2): 175–197.

113
   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120