Page 116 - Mešinovič, Sanela, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 116
eratura

Munier, V., C. Devichi in H. Merle. 2008. »A Physical Situation As a Way to Teach Angle.«
Teaching Children Mathematics 14 (7): 402–407.

Nacionalni kurikularni svet. 1996. Izhodišča kurikularne prenove. Ljubljana: Nacionalni
kurikularni svet.

Nickson, M. 2004. Teaching and Learning Mathematics: A Guide to Recent Research and
its Applications. 2. izd. London: Continuum.

Novak, B., in J. Kolenc. 2001. »Primerjanje učnih stilov v osemletni in devetletni
osnovni šoli.« Vzgoja in izobraževanje 32 (1): 114–116.

Orton, A., in G. Wain. 1994. Issues in Teaching Mathematics. London: Cassell.
Pagon, D. 1995. Osnove evklidske geometrije. Ljubljana: DZS.
Parzysz, B. 1988. »‘Knowing’ vs. ‘Seeing.’ Problems of the Plane Representation of

Space Geometry Figures.« Educational Studies in Mathematics 19 (1): 79–92.
Pavlič Škerjanc, K. 2015. »Razvijanje strokovnih pismenosti v TJ: gradiva projekta Obo-

gateno učenje tujih jezikov.« http://www.zrss.si/naravoslovje2015/files/cetrtek
-delavnice/Misliti-kot-naravoslovec-gradivo.pdf
Petač, D. 2011. »Razvijanje ustvarjalnih sposobnosti učencev v prvem triletju 9-letne
osnovne šole: diplomsko delo.« Diplomsko delo, Univerza v Ljubljani, Ljubljana.
Piaget, J. 1954. The Construction of Reality in the Child. New York: Basic Books.
Piaget, J., in B. Inhelder. 1967. The Child’s Conception of Space. New York: Norton.
———. 1978. Intelektualni razvoj deteta. Beograd: Zavod za udžbenike in nastavna
sredstva.
Piciga, D. 1995. Od razvojne psihologije k drugačenmu učenju in poučevanju. Nova Go-
rica: Educa.
Poljak, V. 1970. Didaktika za pedagoške akademije. Zagreb: Školska knjiga.
Prigge, G. R. 1978. »The Diffrerential Effects of the Use of Manipulative Aids on the
Learning of Geometric Concepts by Elementary School Children.« Journal for
Research in Mathematics Education 9 (5): 361–367.
Prodanović, T., in R. Ničković. 1974. Didaktika. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna
sredstva.
Raphael, D., in M. Wahlstrom. 1989. »The Influence of Instructional Aids on Mathema-
tics Achievement.« Journal for Research in Mathematics Education 20 (2): 173–190.
Rosser, R. A., K. P. Campbell in P. F. Horan. 2003. »The Differential Salience of Spatial
Information Features in the Geometric Reproduction of Young Children.« The
Journal of Genetic Psychology 147 (4): 447–455.
Royer, J. M., C. A. Cisero in M. S. Carlo. 1993. »Techniques and Procedures for Assesing
Cognitive Skills.« Review of Educational Research 63 (2): 201–243.
Rugelj, M. 1996. »Konstrukcija novih matematičnih pojmov.« Doktorsko delo, Uni-
verza v Ljubljani, Ljubljana.
Secada, W. G. 1995. »Social and Critical Dimensions for Equity in Mathematics Educa-
tion.« In New Directions for Equity in Mathematics Education, ur. W. G. Secada, E.
Fennema in L. B. Adajian, 146–164. Cambridge: Cambridge University Press.

114
   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121