Page 118 - Mešinovič, Sanela, Mara Cotič, Amalija Žakelj. 2019. Učenje in poučevanje geometrije v osnovni šoli. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 118
eratura

Weinzweig, A. I. 1978. »Mathematical Fundation tor the Development of Spatial Con-
cepts in Children.« V Recent Research Concerning the Development of Spatial and
Geometric Concepts, ur. R. Lesh in D. Mierkiewicz, 105–176. http://files.eric.ed.gov
/fulltext/ED159062.pdf

Whitman, B. S. 1976. »Intuitive Equation Solving Skills and the Effects on Them of For-
mal Techniques of Education Solving.« Doktorska disertacija, Florida State Uni-
versity, Tallahassee, FL.

Wittmann, B. 2010. »Jean Piaget and the Child’s Spontaneous Geometry.« https://
www.mpiwg-berlin.mpg.de/en/news/features/features-feature11

Woolfolk, A. 2002. Pedagoška psihologija. Ljubljana: Educy.
Žakelj, A. 2003. Kako poučevati matematiko, teoretična zasnova modela in njegova di-

daktična izpeljava. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
———. 2004. »Procesno-didaktični pristop in razumevanje matematičnih pojmov v

osnovni šoli.« Doktorsko delo, Univerza v Ljubljani, Ljubljana.
———. 2012. »Odkrivanje in prepoznavanje učnih težav in ukrepi pomoči učencem z

učnimi težavami pri matematiki.« V Zbornik prispevkov 1. mednarodne konference
o učenju in poučevanju matematike – KUPM 2012, Maribor, 23. in 24. avgust 2012, ur.
S. Kmetič, in A. Sambolić Beganović, 67–78. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije
za šolstvo.
———. 2016. »Jezikovna dimenzija matematike in pouk matematike.« V Bralna pisme-
nost kot izziv in odgovornost, ur. T. Devjak, I. Saksida in M. Dagarin Fojkar, 163–176.
1. izd. Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Žakelj, A., in M. Valenčič Zuljan. 2015. Učenci z učnimi težavami pri matematiki: prepo-
znavanje učnih težav in model pomoči. 1. izd. Ljubljana: Zavod Republike Slove-
nije za šolstvo.

116
   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122