Page 223 - Meje vedenja
P. 223

Oblike pomoči otrokom in mladostnikom na celotnem kontinuumu

             Icking, U., in Deinet, U. (17). Offene Kinder- und Jugendarbeit und Prävention: Möglich-
                 keiten und Grenzen (FGWStudie Vorbeugende Sozialpolitik, 6). Forschungsinsti-
                 tut für gesellschaftliche Weiterentwicklung.
             Institut za populaciju i razvoj. (4). Zajednice koje brinu: priručnik za planiranje i
                 provedbu sveobuhvatnog socio-ekološkog modela prevencije nasilja u lokalnim
                 zajednicama.
             Jere, M., Meško, G., in Kanduč, Z. (11). Diskurz o socialni prevenciji kriminalitete in
                 prestopništva v Sloveniji. Revija za kriminalistiko in kriminologijo, 62(4), 35–33.
             Klanjšček, P. (11). Uvajanje družinske mediacije na centre za socialno delo: diplomska
                 naloga [Neobjavljeno diplomsko delo]. Univerza v Ljubljani.
             Klatetzki, T. (). Flexibel organisierte Erziehungshilfen. V S. Lenz in F. Peters (ur.),
                 Kompendium Integrierte flexible Hilfen Bausteine einer lebenswelt- und sozialraum-
                 orientierten Reform der Kinder- und Jugendhilfe (str. 16–). Beltz Juventa.
             Kobolt, A. (18). Od posebnih do univerzalnih potreb in nazaj ali raziskovalni in izk-
                 ustveni vpogledi v udejanjanje načelnega v trenutni pedagoški praksi. Socialna
                 pedagogika, (3–4), 165–174.
             Krajnčan, M. (19). Strokovni center in proces deinstitucionalizacije. V M. Krajnčan
                 (ur.), Kam z otroki? Strokovni center Maribor - Celostna obravnava otrok s čust-
                 venimi in vedenjskimi motnjami v vzgojnih zavodih (str. 1–16). Strokovni center
                 Maribor.
             Krajnčan, M., in Šoln Vrbinc, P. (15). Med preteklostjo in prihodnostjo zavodske vzgo-
                 je. V A. Kobolt (ur.), Moči, izzivi, vizije vzgojnih zavodov (str. 11–36). Pedagoška
                 fakulteta Univerze v Ljubljani.
             Krause, H., U., in Peters, F. (14). Perspektiven einer integrirten und socialraumlichen
                 Erziungshilfe: Socialraumorientirung und integrirte, flexible Hilfen. V H.-U.
                 Krause in F. Peters. (ur.), Grundwissen Erzierische Hilfen: Ausgangsfragen, Schlus-
                 selthemen, Herausforderungen (4. izd., str. 197–5). Beltz Juventa.
             Lee, J., Talić, S., in Košir, M. (1). Smernice in priporočila za delo na področju šolske
                 preventive. Inštitut za raziskave in razvoj »Utrip«.
             Magajna, L., Pečjak, S., Peklaj, C., Čačinovič, G., Ksenija, V., Golobič, B., Kavkler, M., in
                 Tancig, S. (8). Učne težave v osnovni šoli: problemi, perspektive, priporočila.
                 Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
             Marovič, M. (17). Participacija v vzgojnih zavodih z vidika otroka/mladostnika. [Neob-
                 javljena doktorska disertacija]. Univerza na Primorskem.
             Mladinski dom Maribor. (). Letni delovni načrt in program vzgojnega dela za šolsko
                 leto 2020/2021.
             Mikuš Kos, A. (1991). Šola in duševno zdravje. Pomurska založba.
             Mikuš Kos, A. (17). Duševno zdravje otrok današnjega časa. Didakta.
             Mikuš Kos, A. (1). Kaj smo se stroke in strokovnjaki za duševno zdravje otrok in mla-
                 dostnikov naučili iz lekcije covida-19? Isis: glasilo Zdravniške zbornice Slovenije,
                 30(11), –4.



                                                                            3
   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228