Page 223 - Meje vedenja
P. 223
Oblike pomoči otrokom in mladostnikom na celotnem kontinuumu
Icking, U., in Deinet, U. (17). Offene Kinder- und Jugendarbeit und Prävention: Möglich-
keiten und Grenzen (FGWStudie Vorbeugende Sozialpolitik, 6). Forschungsinsti-
tut für gesellschaftliche Weiterentwicklung.
Institut za populaciju i razvoj. (4). Zajednice koje brinu: priručnik za planiranje i
provedbu sveobuhvatnog socio-ekološkog modela prevencije nasilja u lokalnim
zajednicama.
Jere, M., Meško, G., in Kanduč, Z. (11). Diskurz o socialni prevenciji kriminalitete in
prestopništva v Sloveniji. Revija za kriminalistiko in kriminologijo, 62(4), 35–33.
Klanjšček, P. (11). Uvajanje družinske mediacije na centre za socialno delo: diplomska
naloga [Neobjavljeno diplomsko delo]. Univerza v Ljubljani.
Klatetzki, T. (). Flexibel organisierte Erziehungshilfen. V S. Lenz in F. Peters (ur.),
Kompendium Integrierte flexible Hilfen Bausteine einer lebenswelt- und sozialraum-
orientierten Reform der Kinder- und Jugendhilfe (str. 16–). Beltz Juventa.
Kobolt, A. (18). Od posebnih do univerzalnih potreb in nazaj ali raziskovalni in izk-
ustveni vpogledi v udejanjanje načelnega v trenutni pedagoški praksi. Socialna
pedagogika, (3–4), 165–174.
Krajnčan, M. (19). Strokovni center in proces deinstitucionalizacije. V M. Krajnčan
(ur.), Kam z otroki? Strokovni center Maribor - Celostna obravnava otrok s čust-
venimi in vedenjskimi motnjami v vzgojnih zavodih (str. 1–16). Strokovni center
Maribor.
Krajnčan, M., in Šoln Vrbinc, P. (15). Med preteklostjo in prihodnostjo zavodske vzgo-
je. V A. Kobolt (ur.), Moči, izzivi, vizije vzgojnih zavodov (str. 11–36). Pedagoška
fakulteta Univerze v Ljubljani.
Krause, H., U., in Peters, F. (14). Perspektiven einer integrirten und socialraumlichen
Erziungshilfe: Socialraumorientirung und integrirte, flexible Hilfen. V H.-U.
Krause in F. Peters. (ur.), Grundwissen Erzierische Hilfen: Ausgangsfragen, Schlus-
selthemen, Herausforderungen (4. izd., str. 197–5). Beltz Juventa.
Lee, J., Talić, S., in Košir, M. (1). Smernice in priporočila za delo na področju šolske
preventive. Inštitut za raziskave in razvoj »Utrip«.
Magajna, L., Pečjak, S., Peklaj, C., Čačinovič, G., Ksenija, V., Golobič, B., Kavkler, M., in
Tancig, S. (8). Učne težave v osnovni šoli: problemi, perspektive, priporočila.
Zavod Republike Slovenije za šolstvo.
Marovič, M. (17). Participacija v vzgojnih zavodih z vidika otroka/mladostnika. [Neob-
javljena doktorska disertacija]. Univerza na Primorskem.
Mladinski dom Maribor. (). Letni delovni načrt in program vzgojnega dela za šolsko
leto 2020/2021.
Mikuš Kos, A. (1991). Šola in duševno zdravje. Pomurska založba.
Mikuš Kos, A. (17). Duševno zdravje otrok današnjega časa. Didakta.
Mikuš Kos, A. (1). Kaj smo se stroke in strokovnjaki za duševno zdravje otrok in mla-
dostnikov naučili iz lekcije covida-19? Isis: glasilo Zdravniške zbornice Slovenije,
30(11), –4.
3

