Page 225 - Meje vedenja
P. 225
Oblike pomoči otrokom in mladostnikom na celotnem kontinuumu
stadt München Sozialreferat, Stadtjugendamt Regionale Kinder- und Jugendhil-
feplanung.
Sloboda, Z., in Bukoski, W. (ur.). (6). Handbook of drug abuse prevention: Theory,
science and practice. Springer.
Strokovni center Kranj. (3). Letni delovni načrt za šolsko leto 2023/2024.
Strokovni center Logatec. (3). Letni delovni načrt za šolsko leto 2023/2024.
Strokovni center Mladinski dom Maribor. (). Letno poročilo za leto 2021.
Strokovni svet Republike Slovenije za splošno izobraževanje. (4, 17. junij). Zavodi za
vzgojo in izobraževanje (Priloga k vzgojnemu programu).
Štirn, M., Pirc, T., in Zagorc Vegelj, M. (18). Primarna preventiva nasilja in zlorabe
otrok – kaj deluje in zakaj je preventiva tako pomembna? Vzgoja in izobraževan-
je, 49(3/4), 39–4.
Tacol, A., Lekić, K., Konec Juričič, N., Sedlar Kobe, N., in Roškar, S. (19) Zorenje skozi,
To sem jaz: priročnik za preventivno delo z mladostniki; razvijanje socialnih in čust-
venih veščin ter samopodobe. Nacionalni inštitut za javno zdravje.
Talić, S., in Košir, M. (Ur.). (17). Priročnik na temo osnov preventive in vrednotenja pre-
ventivnih programov. Inštitut za raziskave in razvoj »Utrip«.
Tanasić, S., in Peteršič, K. (19). Evalvacijsko poročilo o delovanju intenzivne stano-
vanjske skupine Mladinskega doma Maribor. V M. Krajnčan (ur.), Kam z otroki?
Strokovni center Maribor - Celostna obravnava otrok s čustvenimi in vedenjskimi
motnjami v vzgojnih zavodih (str. 18–186). Strokovni center Maribor.
Thiersch, H. (199). Lebeswelt-orientierte Soziale Arbeit: Aufgaben der Praxis im sozialen
Wandel. Beltz Juventa.
Thiersch, H. (). Integrierte und flexible Hilfen. V S. Lenz in F. Peters. (ur.), Kompen-
dium Integrierte flexible Hilfen: Bausteine einer lebenswelt- und sozialraumorienti-
erten Reform der Kinder- und Jugenhilfe. (str. 6–75). Beltz Juventa.
Univerza v Novem mestu, Fakulteta za zdravstvene vede. (3). Analiza potreb po,
terapevtskih kmetijah: poročilo.
Univerza v Novem mestu, Fakulteta za zdravstvene vede. (4). Terapevtske fitokmeti-
je: razvoj terapevtskih aktivnosti kot podpore dejavnosti zdravstvenega varstva na
kmetijah.
Vadnal, K. (8). Zeleni programi socialnega varstva kot sestavina politike enakih
možnosti. Socialno delo, 47(3/6), 187–193.
Vukovič, M. (). Model evalvacije deinstitucionalizacije. [Neobjavljena doktorska
disertacija]. Univerza na Primorskem.
Vukovič, M., in Krajnčan, M. (19). Evalvacija projekta Strokovni center Maribor
Celostna obravnava otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami v vzgojnih
zavodih. V M. Krajnčan (ur.), Kam z otroki? Strokovni center Maribor - Celostna
obravnava otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami v vzgojnih zavodih (str.
58–166). Strokovni center Maribor.
5

