Page 224 - Meje vedenja
P. 224

Matej Vukovič

                  Milavec, M., M. Rant in M. Stele. (3). Letni delovni načrt Vzgojnega programa pro-
                      dukcijska šola: šolsko leto 3/4. V Mladinski dom Jarše, Letni delovni načrt
                      Mladinskega doma Jarše 2023/2024 (str. 8–46).
                  Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje. (1). Protokol sodelovanja med strokovnim
                      centrom za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s čustvenimi in vedenjski-
                      mi težavami in motnjami in centrom za duševno zdravje otrok in mladostnikov.
                  Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje. (3). Protokol sodelovanja med strokovnim
                      centrom za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s čustvenimi in vedenjski-
                      mi težavami in motnjami in vrtcem, šolo ter starši.
                  Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje (5, 6. avgust). Strokovni centri za otroke in
                      mladostnike s posebnimi potrebami. https://www.gov.si/teme/strokovni-centri-
                      za-otroke -in-mladostnike-s-posebnimi-potrebami/
                  Nacionalni inštitut za javno zdravje. (19). MIRA za duševno zdravje: nacionalni pro-
                      gram duševnega zdravja (M. Vinko, I. Makivić, J. Maučec Zakotnik, V. Švab in M.
                      Zvezdana Dernovšek, ur.).
                  Nirje, B. (1999). How I came to formulate the normalization principle. V R. J. Flynn in
                      R. A. Lemay (ur.), A quarter-century of normalization and social role valorization.
                      evolution and impact (str. 17–5). University of Ottawa Press.
                  O’Donnell, M. P. (9). Definition of health promotion .: Embracing passion, en-
                      hancing motivation, recognizing dynamic balance, and creating opportunities.
                      American Journal of Health Promotion, 24(1), iv.
                  Peters, F. (8). Hilfe zur Erziehung in europäischen Modernisierungsprozessen. Interna-
                      tionale Gesellschaft für erzieherische Hilfen.
                  Poljšak Škraban, O. (11). Razumevanje in odzivanje na problematiko otrok s teža-
                      vami v socialni integraciji. Socialna pedagogika, 15(), 99–1.
                  Resolucija o nacionalnem programu duševnega zdravja 18−8 (ReN-
                      PDZ18–8). (18). Uradni list Republike Slovenije, (4). https://pisrs.si/
                      pregledPredpisa?id=RESO1
                  Resolucija o nacionalnem programu preprečevanja nasilja v družini in nasilja nad
                      ženskami 4−9 (RENPPND4–9). (4). Uradni list Republike Slovenije,
                      (38). https://pisrs.si /pregledPredpisa?id=PRAV1356
                  Ries Merikangas, K., Nakamura, E. F., in Kessler, R. C. (9). Epidemiology of mental
                      disorders in children and adolescents. Dialogues in Clinical Neuroscience, 11(1),
                      7–.
                  Rozman, U. (5). Treningi socialnih veščin kot metoda dela z mladimi [Neobjavljeno
                      magistrsko delo]. Univerza v Ljubljani.
                  Schröer, H. (5). Zur Notwendigkeit sozialräumlicher Orientierung in der Kinder-und
                      Jugendhilfe: Tagungsdokumentation Sozialraumorientierung in der Kinder und
                      Jugendhilfe. V V. Hausdorf in T. Geiger (ur.), Tagungsdokumentation Sozialraum-
                      orientierung in der Münchner Kinder- und Jugendhilfe (str. 4–41). Landeshaupt-





                  4
   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229