Page 221 - Meje vedenja
P. 221
Oblike pomoči otrokom in mladostnikom na celotnem kontinuumu
ni center ne more zagotoviti varnosti, potem je za te bolnike indici-
rana napotitev v eno izmed treh slovenskih Ambulant za prednostne
obravnave otrok in mladostnikov s težavami v duševnem razvoju na
terciarni ravni. [...]
3 Pomembna je stalna medsebojna izmenjava pomembnih informa-
cij o otroku in mladostniku in njegovi družini v obliki usmerjenega
opazovanja otroka in mladostnika v strokovnem centru in ustnih in
pisnih poročil centra za duševno zdravje. Ko se otrok vrača v domače
okolje, pride do ponovne predaje in izmenjave informacij med vsemi
sodelujočimi na multidisciplinarnem timu.
4 Strokovni centri in CDZOM se stalno strokovno posvetujejo, si nudijo
podporo in se medsebojno izobražujejo v okviru rednih stalnih izo-
braževanj, ki jih pripravi strokovni center in CDZOM.
5 Strokovni centri in CDZOM sodelujejo tudi v izobraževalnih in preven-
tivnih dejavnostih strokovnih centrov s področja varovanja duševnega
zdravja otrok in mladostnikov, namenjenih otrokom ali mladostnikom,
staršem/skrbnikom (npr. predavanja, delavnice, šola za starše … .) ter
vrtcem in šolam. Strokovni centri oziromao njihovi mobilni timi se s
CZDOM povezujejo tudi ob obravnavi otrok in mladostnikov, ki se v
strokovni center vključujejo v dnevne oblike dela ali jih strokovni cen-
ter obravnava v vrtcih in šolah.
Literatura
Adelman, H. S. (1998). Enabling learning in the classroom: A primary mental health
concern. Adressing Barriers to Learning, 3(). https://smhp.psych .ucla.edu/
enabling.htm
Adelman, H. S., in Taylor, L. (1997). Addressing barriers to learning: Beyond school-
linked services and full-service schools. The American Journal of orthopsychia-
try, 67(3), 48–41.
Antener, G., in Widulle, W. (14). Sozialpädagogische Interventionen planen (. del,
Handlungsleitende Konzepte und problemspezifische Interventionsmodelle).
Behnisch, M., in Koch, J. (16). Ein Tag in der Jugendwohngruppe: Erkundungen und
Beobachtungen auf dem Lande. Forum Erziehungshilfen, (1), 4–8.
Böhnisch, L. (17). Abweichendes Verhalten: Eine pädagogisch-soziologische Ein-
führung. Beltz Juventa.
Brandon, D. (1993). Veselje in žalost рri normalizaciji. Socialno delo, 32(1–), 19–5.
Družinski zakonik (DZ) (17). Uradni list Republike Slovenije, (15). https:// pisrs.si/
pregledPredpisa?id=ZAKO7556
1

