Page 221 - Meje vedenja
P. 221

Oblike pomoči otrokom in mladostnikom na celotnem kontinuumu

                    ni center ne more zagotoviti varnosti, potem je za te bolnike indici-
                    rana napotitev v eno izmed treh slovenskih Ambulant za prednostne
                    obravnave otrok in mladostnikov s težavami v duševnem razvoju na
                    terciarni ravni. [...]
                  3  Pomembna je stalna medsebojna izmenjava pomembnih informa-
                    cij o otroku in mladostniku in njegovi družini v obliki usmerjenega
                    opazovanja otroka in mladostnika v strokovnem centru in ustnih in
                    pisnih poročil centra za duševno zdravje. Ko se otrok vrača v domače
                    okolje, pride do ponovne predaje in izmenjave informacij med vsemi
                    sodelujočimi na multidisciplinarnem timu.
                  4  Strokovni centri in CDZOM se stalno strokovno posvetujejo, si nudijo
                    podporo in se medsebojno izobražujejo v okviru rednih stalnih izo-
                    braževanj, ki jih pripravi strokovni center in CDZOM.
                  5  Strokovni centri in CDZOM sodelujejo tudi v izobraževalnih in preven-
                    tivnih dejavnostih strokovnih centrov s področja varovanja duševnega
                    zdravja otrok in mladostnikov, namenjenih otrokom ali mladostnikom,
                    staršem/skrbnikom (npr. predavanja, delavnice, šola za starše … .) ter
                    vrtcem in šolam. Strokovni centri oziromao njihovi mobilni timi se s
                    CZDOM povezujejo tudi ob obravnavi otrok in mladostnikov, ki se v
                    strokovni center vključujejo v dnevne oblike dela ali jih strokovni cen-
                    ter obravnava v vrtcih in šolah.


             Literatura
             Adelman, H. S. (1998). Enabling learning in the classroom: A primary mental health
                 concern. Adressing Barriers to Learning, 3(). https://smhp.psych .ucla.edu/
                 enabling.htm
             Adelman, H. S., in Taylor, L. (1997). Addressing barriers to learning: Beyond school-
                 linked services and full-service schools. The American Journal of orthopsychia-
                 try, 67(3), 48–41.
             Antener, G., in Widulle, W. (14). Sozialpädagogische Interventionen planen (. del,
                 Handlungsleitende Konzepte und problemspezifische Interventionsmodelle).
             Behnisch, M., in Koch, J. (16). Ein Tag in der Jugendwohngruppe: Erkundungen und
                 Beobachtungen auf dem Lande. Forum Erziehungshilfen, (1), 4–8.
             Böhnisch, L. (17). Abweichendes Verhalten: Eine pädagogisch-soziologische Ein-
                 führung. Beltz Juventa.
             Brandon, D. (1993). Veselje in žalost рri normalizaciji. Socialno delo, 32(1–), 19–5.
             Družinski zakonik (DZ) (17). Uradni list Republike Slovenije, (15). https:// pisrs.si/
                 pregledPredpisa?id=ZAKO7556





                                                                            1
   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226