Page 222 - Meje vedenja
P. 222
Matej Vukovič
Družinski zakonik (DZ) (neuradno prečiščeno besedilo št. 8). (B. l.). https:// pisrs.si/
pregledPredpisa?id=ZAKO7556
European Expert Group on the Transition from Institutional to Community-based
Care. (1). Common European guidelines on the transition from institutional to
community-based care.
Evropski center za spremljanje drog in zasvojenosti z drogami. (14). Evropsko poroči-
lo o drogah 2014: trendi in razvoj. Urad za publikacije Evropske unije.
Falk, W. (16). Deinstitutionalisieren durch organisationalen Wandel: Selbstbestimmung
und Teilhabe behinderter Menschen als Herausforderung für Veränderungsprozesse
in Organisationen. Verlag Julius Klinkhardt.
Farrington, D. P. (5). Childhood origins of antisocial behavior. Clinical Psychology &
Psychotherapy, 12(3), 177–19.
Flaker, V. (1993). Kdor je z majhnim zadovoljen, ne zasluži velikega – teze k normal-
izaciji. V B. Dekleva (ur.), Življenje v zavodu in potrebe otrok (normalizacija) (str.
4–48). Inštitut za kriminologijo pri Pravni fakulteti.
Flaker, V. (1998a). Odpiranje norosti: vzpon in padec totalnih ustanov. Založba /*cf.
Flaker, V. (1998b). Opis stanovanjskih skupin v Sloveniji in analiza modelov življenja v
njih. Revija za socialno delo, 37(3/5), 57–69.
Flaker. V. (19). Uvod v postinstitucionalnost (spremna beseda). V E. Goffman, Azili:
eseji o socialni situaciji duševnih bolnikov in drugih zaprtih varovancev (A. Rekar,
prev., str. 393–41). Založba /*cf.
Goffman, E. (19). Azili: eseji o socialni situaciji duševnih bolnikov in drugih zaprtih
varovancev (A. Rekar, prev.). Založba /*cf.
Grunwald, K., in Thiersch, H. (7). Koncept socialne pedagogike, usmerjene v živl-
jenjski svet – uvodna opažanja. V M. Kranjčan, D. Zorc Maver in B. Bajželj (ur.),
Socialna pedagogika med teorijo in prakso (str. 7–6). Pedagoška fakulteta.
Hamberger, M., in Peters, F. (5). Integrierte, flexible und sozialräumlich ausgeri-
chtete Erziehungshilfen. V R. Deutschendorf, M. Hamberger, J. Koch, S. Lenz in F.
Peters (ur.), Werkstattbuch INTEGRA: Grundlagen, Anregungen und Arbeitsmateri-
alien für integrierte, flexible und sozialräumlich ausgerichtete Erziehungshilfen (str.
11–3). Beltz Juventa.
Hart, C. H. (). Parents do matter: Combating the myth that parents don‘t matter.
Marriage & Families, 8(1), –8.
Hassinka, J., Elings, M., Zweekhorst, M., Van den Nieuwenhuizen, N., in Smit, A.
(9). Care farms in the Netherlands: Attractive empowerment – oriented and
strengths-based practices in the community. Health & Place, 16(3), 43–43.
Horcher, G. (7). Wirkungsorientierte Leistungs-, Qualitätsentwicklungs- und Ent-
geltvereinbarungen (§§ 78 b ff. SGB VIII). Evangelischer Erziehungsverband, 48(4),
4–49.

