Page 80 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 80

5  Podjetniška priložnost za sooblikovanje turistične ponudbe

                      13,80  8,30  7,30  6,40  16,50  11,90  7,30  10,10  7,30  12,80  29,40  4,60  5,50  11,90
                    5
                      27,50  16,50  19,30  18,30  28,40  27,50  14,70  23,80  38,60  37,60  29,40  22,00  14,70  30,30
                    4
                      37,60  42,20  40,40  29,40  38,60  34,90  32,10  45,00  43,10  25,70  27,50  42,20  34,90  35,80
                    3

                    2
                      16,50  26,60  25,70  25,70  11,90  22,00  30,30  14,70  9,20  15,60  11,00  26,60  28,40  16,50
                      4,60  6,40  7,30  20,20  4,60  3,70  15,60  6,40  1,80  8,30  2,70  4,60  16,50  5,50
                    1
                 Deleži ocen po Likertovi lestvici (1 do 5) spremenljivk o turizmu v lokalni skupnosti (%)








                      Trajnostna ponudba Medsebojno sodelovanje ponudnikov Širše sodelovanje ponudnikov  Skupna blagovna znamka  Urejene spletne strani Aktivnost na družbenih omrežjih  Promoviranje na spletu  Domača naklonjenost trajnostnem   Izpolnjevanje kakovosti  Rezervacijski portal  Čebelarski turizem  Sodelovanje ponudnikov in civilne   Politi




                    Oznake                      turizmu            družbe  kralj«























                 Preglednica 5.3   Spremenljivke (trditve)  Št. Lokalna skupnost ima trajnostno turistično ponudbo.  1 Turistični ponudniki med seboj sodelujejo.  2 Turistični ponudniki sodelujejo tudi s turističnimi    3 ponudniki izven lokalne skupnosti. Turistični ponudniki se predstavljajo pod skupno    4 turistično blagovno znamko. Turistični po









                            80
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85