Page 80 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 80
5 Podjetniška priložnost za sooblikovanje turistične ponudbe
13,80 8,30 7,30 6,40 16,50 11,90 7,30 10,10 7,30 12,80 29,40 4,60 5,50 11,90
5
27,50 16,50 19,30 18,30 28,40 27,50 14,70 23,80 38,60 37,60 29,40 22,00 14,70 30,30
4
37,60 42,20 40,40 29,40 38,60 34,90 32,10 45,00 43,10 25,70 27,50 42,20 34,90 35,80
3
2
16,50 26,60 25,70 25,70 11,90 22,00 30,30 14,70 9,20 15,60 11,00 26,60 28,40 16,50
4,60 6,40 7,30 20,20 4,60 3,70 15,60 6,40 1,80 8,30 2,70 4,60 16,50 5,50
1
Deleži ocen po Likertovi lestvici (1 do 5) spremenljivk o turizmu v lokalni skupnosti (%)
Trajnostna ponudba Medsebojno sodelovanje ponudnikov Širše sodelovanje ponudnikov Skupna blagovna znamka Urejene spletne strani Aktivnost na družbenih omrežjih Promoviranje na spletu Domača naklonjenost trajnostnem Izpolnjevanje kakovosti Rezervacijski portal Čebelarski turizem Sodelovanje ponudnikov in civilne Politi
Oznake turizmu družbe kralj«
Preglednica 5.3 Spremenljivke (trditve) Št. Lokalna skupnost ima trajnostno turistično ponudbo. 1 Turistični ponudniki med seboj sodelujejo. 2 Turistični ponudniki sodelujejo tudi s turističnimi 3 ponudniki izven lokalne skupnosti. Turistični ponudniki se predstavljajo pod skupno 4 turistično blagovno znamko. Turistični po
80