Page 63 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 63

Regresijska analiza  4.8

            Preglednica 4.6  Regresijska analiza cenovno ustrezne turistične destinacije
            Cenovno ustrezna turistična destinacija  Vrednost (B)  t-statistika  Sig.
            Konstanta                             1,443      4,211    0,000
            Primerno razmerje kakovost : cena     0,435      6,513    0,000
            Lokalno pridelana hrana               0,172      2,410    0,017
            AdjR2                               0,213
            F                                  27,789


            Testiranje podhipoteze H2.4
            Preglednica 4.6 prikazuje rezultate regresijske analize cenovno ustrezne
            turistične destinacije v povezavi s primernim razmerjem kakovosti in cene
            ter z lokalno pridelano hrano, ki smo jo preverjali s H2.4.         23−4,6
              Iz rezultatov regresijske analize izhaja, da je cenovno ustrezna turis-
            tična destinacija pozitivno in statistično značilno povezana s spremen-
            ljivkama primerno razmerje med kakovostjo in ceno ter lokalno pridelana
            hrana in organizacija kulinaričnih dogodkov. S tem smo potrdili H2.4, saj
            se druge testirane pojasnjevalne spremenljivke niso pokazale statistič-
            no značilne.


            Testiranje podhipoteze H2.5
            Preglednica 4.7 prikazuje rezultate regresijske analize cenovno ugodnih
            prenočitvenih kapacitet v povezavi s privlačnostjo destinacije, z lokalno
            pridelano hrano, s promocijo in z reklamnimi sporočili po pošti, s katero
            smo preverjali H2.5.                                                24−4,7
              Iz rezultatov regresijske analize izhaja, da so cenovno ugodne preno-
            čitvene kapacitete pozitivno  in statistično značilno povezane s  spre-
            menljivkami privlačnost destinacije, lokalno pridelana hrana, promocija
            in reklamna sporočila po pošti. S tem smo potrdili H2.5.


            Preglednica 4.7  Regresijska analiza cenovno ugodnih prenočitvenih kapacitet
            Cenovno ugodne prenočitvene kapacitete  Vrednost (B)  t-statistika  Sig.
            Konstanta                            −0,030     −0,098    0,922
            Reklamna sporočila po pošti           0,117      2,596    0,010
            Privlačnost destinacije               0,194      2,844    0,005
            Lokalno pridelana hrana               0,374      6,209    0,000
            Promocija                             0,297      5,188    0,000
            AdjR 2                              0,469
            F                                  46,681


                                                            63
   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68