Page 63 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 63
Regresijska analiza 4.8
Preglednica 4.6 Regresijska analiza cenovno ustrezne turistične destinacije
Cenovno ustrezna turistična destinacija Vrednost (B) t-statistika Sig.
Konstanta 1,443 4,211 0,000
Primerno razmerje kakovost : cena 0,435 6,513 0,000
Lokalno pridelana hrana 0,172 2,410 0,017
AdjR2 0,213
F 27,789
Testiranje podhipoteze H2.4
Preglednica 4.6 prikazuje rezultate regresijske analize cenovno ustrezne
turistične destinacije v povezavi s primernim razmerjem kakovosti in cene
ter z lokalno pridelano hrano, ki smo jo preverjali s H2.4. 23−4,6
Iz rezultatov regresijske analize izhaja, da je cenovno ustrezna turis-
tična destinacija pozitivno in statistično značilno povezana s spremen-
ljivkama primerno razmerje med kakovostjo in ceno ter lokalno pridelana
hrana in organizacija kulinaričnih dogodkov. S tem smo potrdili H2.4, saj
se druge testirane pojasnjevalne spremenljivke niso pokazale statistič-
no značilne.
Testiranje podhipoteze H2.5
Preglednica 4.7 prikazuje rezultate regresijske analize cenovno ugodnih
prenočitvenih kapacitet v povezavi s privlačnostjo destinacije, z lokalno
pridelano hrano, s promocijo in z reklamnimi sporočili po pošti, s katero
smo preverjali H2.5. 24−4,7
Iz rezultatov regresijske analize izhaja, da so cenovno ugodne preno-
čitvene kapacitete pozitivno in statistično značilno povezane s spre-
menljivkami privlačnost destinacije, lokalno pridelana hrana, promocija
in reklamna sporočila po pošti. S tem smo potrdili H2.5.
Preglednica 4.7 Regresijska analiza cenovno ugodnih prenočitvenih kapacitet
Cenovno ugodne prenočitvene kapacitete Vrednost (B) t-statistika Sig.
Konstanta −0,030 −0,098 0,922
Reklamna sporočila po pošti 0,117 2,596 0,010
Privlačnost destinacije 0,194 2,844 0,005
Lokalno pridelana hrana 0,374 6,209 0,000
Promocija 0,297 5,188 0,000
AdjR 2 0,469
F 46,681
63