Page 58 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 58
4 Gradniki turističnega povpraševanja in ponudbe
R – rang
1. mesto 9. mesto 4. mesto 23. mesto 27. mesto 15. mesto 26. mesto 22. mesto 18. mesto 16. mesto 25. mesto 14. mesto 10. mesto 2. mesto 7. mesto 8. mesto 11. mesto
SO – stand. odkl. 0,74 0,99 0,93 1,04 1,29 1,05 1,01 1,08 0,99 1,04 1,27 0,88 0,81 0,71 0,81 0,79 0,93
aS – aritm. sred. 4,69 3,85 4,15 2,96 2,31 3,63 2,34 3,14 3,46 3,57 2,62 3,68 3,82 4,35 3,95 3,86 3,72
Aritmetična sredina spremenljivk o turistični ponudbi alpske destinacije (N = 208)
Oznaka spremenljivke Potrebnost oddiha Ustrezna cena Kakovost : cena Turistična tradicija Predhodna rezervacija Informacije na svetovnem spletu Reklamna sporočila po pošti Dodatna športna ponudba Dodatna kulturno-zabavna ponudba Kulinarična ponudba Bivanje v hotelu Posebnost destinacije Priljubljenost destinacije Priv
Preglednica 4.2 Spremenljivke (trditve) Št. Potrebnost letnega oddiha 1 Cenovno ustrezne destinacije 2 Primerno razmerje kakovost : cena 3 Alpska turistična destinacija je tradicionalna. 4 Pomembna je pravočasna predhodna rezervacija. 5 Turistična destinacija največ informacij posreduje po svetovnem 6 spletu. Zanima nas
58