Page 58 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 58

4  Gradniki turističnega povpraševanja in ponudbe

                    R –   rang
                           1. mesto  9. mesto  4. mesto  23. mesto  27. mesto  15. mesto  26. mesto  22. mesto  18. mesto  16. mesto  25. mesto  14. mesto  10. mesto  2. mesto  7. mesto  8. mesto  11. mesto


                    SO –     stand.     odkl.  0,74  0,99  0,93  1,04  1,29  1,05  1,01  1,08  0,99  1,04  1,27  0,88  0,81  0,71  0,81  0,79  0,93


                    aS –     aritm.  sred.  4,69  3,85  4,15  2,96  2,31  3,63  2,34  3,14  3,46  3,57  2,62  3,68  3,82  4,35  3,95  3,86  3,72








                 Aritmetična sredina spremenljivk o turistični ponudbi alpske destinacije (N = 208)
                    Oznaka spremenljivke  Potrebnost oddiha  Ustrezna cena  Kakovost : cena   Turistična tradicija  Predhodna rezervacija Informacije na svetovnem spletu  Reklamna sporočila po pošti  Dodatna športna ponudba Dodatna kulturno-zabavna ponudba  Kulinarična ponudba  Bivanje v hotelu  Posebnost destinacije  Priljubljenost destinacije  Priv



































                 Preglednica 4.2   Spremenljivke (trditve)  Št.  Potrebnost letnega oddiha  1  Cenovno ustrezne destinacije  2 Primerno razmerje kakovost : cena  3 Alpska turistična destinacija je tradicionalna.  4 Pomembna je pravočasna predhodna rezervacija.  5 Turistična destinacija največ informacij posreduje po svetovnem   6  spletu. Zanima nas









                            58
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63