Page 62 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 62

4  Gradniki turističnega povpraševanja in ponudbe

                Preglednica 4.4  Regresijska analiza turistične tradicije alpske regije
                Turistična tradicija alpske regije  Vrednost (B)  t-statistika  Sig.
                Konstanta                            −0,339     −0,890    0,375
                Predhodna rezervacija                 0,126      2,550    0,012
                Dodatna športna ponudba               0,183      3,039    0,003
                Naravno okolje in urejenost krajev    0,324      4,056    0,000
                Cenovno ugodne prenočitvene kapacitete  0,189    2,512    0,013
                Organizacija zimskih športnih prireditev  0,176  3,199    0,002
                AdjR 2                             0,307
                F                                 17,863

                bo in organizacijo zimskih športnih prireditev ter s predhodno rezervacijo,
                s katero smo preverjali H2.2.
                  Iz rezultatov regresijske analize izhaja, da je turistična tradicija alpske
                destinacije pozitivno in statistično značilno povezana s pojasnjevalnimi
                spremenljivkami naravo okolje in urejenost krajev, cenovno ugodne prenočit-
                vene kapacitete, dodatna športna ponudba in organizacija zimskih športnih
      21−4,4    prireditev ter predhodna rezervacija destinacije. S tem smo potrdili H2.2.

                Testiranje podhipoteze H2.3
                Preglednica 4.5 prikazuje rezultate regresijske analize raznolike ponud-
                be v povezavi s prijaznostjo zaposlenih in občanov, z lokalno pridelano hra-
                no in organizacijo kulinaričnih dogodkov, s privlačnostjo zaradi možnosti
                športnih  aktivnosti ter z  dodatno  kulturno-zabavno  ponudbo, s katero
      22−4,5    smo preverjali H2.3.
                  Iz rezultatov regresijske analize izhaja, da je raznolika ponudba po-
                zitivno in statistično značilno povezana s spremenljivkami prijaznost
                zaposlenih in občanov, lokalno pridelana hrana in organizacija kulinaričnih
                dogodkov, privlačnost zaradi možnosti športnih aktivnosti in dodatna kul-
                turno-zabavna ponudba. S tem smo potrdili H2.3.


                Preglednica 4.5  Regresijska analiza raznolike ponudba
                Raznolika ponudba                Vrednost (B)  t-statistika  Sig.
                Konstanta                            −0,127     −0,372    0,710
                Dodatna kulturno-zabavna ponudba      0,125      2,393    0,018
                Prijaznost zaposlenih in občanov      0,419      5,716    0,000
                Privlačnost zaradi športnih aktivnosti  0,224    3,433    0,001
                Lokalno pridelana hrana               0,251      3,758    0,000
                AdjR 2                             0,414
                F                                 35,905


                            62
   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67