Page 68 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 68

4  Gradniki turističnega povpraševanja in ponudbe
                njimi tudi kulinarični dogodki, na katerih je možno poskusiti tudi lo-
                kalne jedi, ki so pripravljene iz lokalno pridelanih sestavin.
                  Turistično povpraševanje gre vse bolj v smeri večje ekološke ozaveš-
                čenosti in temu toku sledi tudi razvoj turizma. Izredno velik pomen za
                poletno sezono predstavlja poleg pohodništva tudi kolesarstvo. Precej
                je razvita mreža cestnokolesarskih poti, nekaj je tudi gorskokolesar-
                skih, obstaja pa težava, ker tovrstno kolesarjenje še vedno ni zakonsko
                urejeno.
                  Občina Kranjska Gora sodeluje z Občino Trbiž in s pokrajino Furla-
                nija - Julijska Krajina v Italiji, v Avstriji pa z občinama Podklošter in
                Beljak ter deželo Koroško. Sodelovanje poteka preko različnih društev,
                ki skupaj organizirajo različne prireditve in srečanja treh dežel. Pohod-
                niška pot Alpe Adria Trail je ravno tako pomemben skupen projekt.
                Povezujejo se tudi pri kandidiranju za projekte Interreg, kjer EU finan-
                cira dejavnosti, ki spodbujajo čezmejno in medregionalno sodelovanje.
                  Zelo velik pomen imata tudi športni prireditvi Pokal Vitranc in
                smučarski poleti v Planici. Prireditvi sta lepa priložnost za turistične
                delavce, da ustvarijo prihodek, hkrati pa pomenita neprecenljivo pro-
                mocijo za destinacijo. Trije projekti – Nordijski center Planica, obnov-
                ljena okolica jezera Jasna in turistični avtobus, ki v poletni sezoni po-
                vezuje kraje in turistične znamenitosti v Zgornjesavski dolini – so del
                trajnost nega razvoja turistične destinacije.

                4.11  Sklep: Prepoznavnost turistične destinacije v alpskem
                     svetu  4.11
                Turistični delavci so na podlagi pogovorov z gosti ugotovili, da le-ti
                niso bili najzadovoljnejši z informacijami o turistični destinaciji. Zato
                so spremenili spletno stran, ki omogoča tudi spletne rezervacije, pre-
                usmerili so se v digitalno oglaševanje, zožili nabor tiskovin, zmanjšali
                sejemske nastope, dali so večji poudarek študijskim skupinam in pro-
                jektnim delavnicam. Še vedno oglašujejo tudi v tiskanih medijih, na
                radijskih postajah in na lokalnih ter regionalnih televizijah.
                  Turistične destinacije v alpskem svetu morajo v prihodnje postati
                najpomembnejša celovita slovenska turistična destinacija ter prepo-
                znavna turistična destinacija v svetu. Turizem je posel, ki ga delajo
                ljudje.
                  Z metodo opisne statistike smo potrdili H1, da turisti alpsko turistič-
                no destinacijo izbirajo zaradi privlačnosti naravnih lepot, urejenosti krajev,


                            68
   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73