Page 66 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 66
4 Gradniki turističnega povpraševanja in ponudbe
Slika 4.2
Panoramski pogled
na naravne lepote
Gorenjske
v zimskem času
(2022)
vlačnost destinacije in prijaznost zaposlenih in občanov (0,434), raznolika
ponudba in urejenost krajev (0,407).
Hipotezo H3, da so za turistično povpraševanje pomembni prijazen
odnos zaposlenih in občanov v turistični destinaciji, urejenost krajev, pri-
vlačnost destinacije in ustrezna infrastruktura, smo potrdili.
4.10 Razprava 4.10
Hipotezo H1 o povpraševanju po alpski turistični destinaciji komentira-
mo z vidikov prednosti naravnih danosti, kulturne in arhitekturne de-
diščine, športne in planinske tradicije ter dolgoletne turistične tradici-
je z dobro infrastrukturo. Slabosti predstavljajo slabe ceste ter pritisk
prometa v času turistične sezone in velikih športnih prireditev. Zelo
velik problem je pretirana pozidava z apartmajskimi objekti.
Največjo nevarnost in grožnjo imidžu zimsko-športnih centrov na
Gorenjskem predstavljajo zelene zime. Poudariti je treba, da je vreme
dejavnik, ki močno kroji uspešnost turistične sezone.
66