Page 66 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 66

4  Gradniki turističnega povpraševanja in ponudbe






























                Slika 4.2
                Panoramski pogled
                na naravne lepote
                Gorenjske
                v zimskem času
                (2022)

                vlačnost destinacije in prijaznost zaposlenih in občanov (0,434), raznolika
                ponudba in urejenost krajev (0,407).
                  Hipotezo H3, da so za turistično povpraševanje pomembni prijazen
                odnos zaposlenih in občanov v turistični destinaciji, urejenost krajev, pri-
                vlačnost destinacije in ustrezna infrastruktura, smo potrdili.

                4.10 Razprava  4.10
                Hipotezo H1 o povpraševanju po alpski turistični destinaciji komentira-
                mo z vidikov prednosti naravnih danosti, kulturne in arhitekturne de-
                diščine, športne in planinske tradicije ter dolgoletne turistične tradici-
                je z dobro infrastrukturo. Slabosti predstavljajo slabe ceste ter pritisk
                prometa v času turistične sezone in velikih športnih prireditev. Zelo
                velik problem je pretirana pozidava z apartmajskimi objekti.
                  Največjo nevarnost in grožnjo imidžu zimsko-športnih centrov na
                Gorenjskem predstavljajo zelene zime. Poudariti je treba, da je vreme
                dejavnik, ki močno kroji uspešnost turistične sezone.


                            66
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71