Page 61 - Trajnostni gospodarski razvoj turistične alpske regije
P. 61

Regresijska analiza  4.8

            Preglednica 4.3  Regresijska analiza privlačnosti turistične destinacije
            Privlačnost turistične destinacije  Vrednost (B)  t-statistika  Sig.
            Konstanta                             1,409      5,254    0,000
            Dodatna kulturno-zabavna ponudba      0,113      2,810    0,005
            Skrb za naravno okolje in urejenost krajev  0,245  4,681  0,000
            Potencial planinskega turizma         0,276      5,193    0,000
            Cenovno ugodne prenočitvene kapacitete  0,118    2,392    0,018
            AdjR 2                             0,381
            F                                 31,274

              H2.2  Turistična tradicija alpske destinacije
              H2.3  Raznolika ponudba
              H2.4  Cenovno ustrezne turistične destinacije
              H2.5  Cenovno ugodne prenočitvene kapacitete
              H2.6  Bivanje v hotelu


            Testiranje podhipoteze H2.1
            Preglednica 4.3 prikazuje rezultate regresijske analize privlačnosti turi-
            stične destinacije v povezavi s skrbjo za naravno okolje in urejenost krajev,
            potencialom planinskega turizma, cenovno ugodnmi prenočitvenimi kapa-
            citetami in z dodatno kulturno-zabavno ponudbo, s katero smo preverjali
            H2.1.                                                               20-4,3
              Empirični podatki regresijske analize kažejo, da povečanje neodvis-
            ne spremenljivke potencial planinskega turizma za eno enoto povečuje
            odvisno spremenljivko privlačnost turistične destinacije za 0,276 enote.
            Povečanje neodvisne spremenljivke skrb za naravno okolje in urejenost
            krajev za eno enoto povečuje odvisno spremenljivko za 0,245 enote. Po-
            večanje neodvisne spremenljivke cenovno ugodne prenočitvene kapacite-
            te povečuje odvisno spremenljivko za 0,118 enote. Povečanje neodvisne
            spremenljivke dodatna kulturno-zabavna ponudba za eno enoto povečuje
            odvisno spremenljivko privlačnost turistične destinacije za 0,113 enote.
              Vse štiri neodvisne spremenljivke so pozitivno povezane z odvisno
            spremenljivko in so statistično značilne. S tem smo potrdili H2.1 (pre-
            glednica 4.3).


            Testiranje 0podhipoteze H2.2
            Preglednica 4.4 prikazuje rezultate regresijske analize turistične tradici-
            je alpske destinacije v povezavi z naravnim okoljem in urejenostjo krajev, s
            cenovno ugodnimi prenočitvenimi kapacitetami, z dodatno športno ponud-


                                                            61
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66