Page 38 - Gošnik, Dušan. 2020. Strategije in uspešnost podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 38
Strategije in uspešnost podjetja
- Na nas se obračajo povsem novi kupci, s katerimi še nismo sode-
lovali.
- Struktura naših kupcev se s časom zelo malo spreminja.
Področje »Konkurenti« v okviru dejavnika »Spremembe v okolju«
smo zajeli z naslednjimi trditvami:
- V našo panogo ves čas vstopajo novi konkurenti.
- Konkurenti v naši panogi pogosto spreminjajo svojo strategijo.
- Tržni deleži med konkurenti v naši panogi se s časom zelo spre-
minjajo.
- Naš glavni tekmec v panogi se hitreje prilagaja na spremembe
kot mi.
38 Področje »Tehnologija« v okviru dejavnika »Spremembe v okolju«
smo zajeli z naslednjimi trditvami:
- Tehnološke spremembe, ki se dogajajo v naši panogi, so zelo veli-
ke.
- Tehnološke spremembe se v naši panogi dogajajo zelo hitro.
- Tehnološke spremembe nam omogočajo veliko novih priložnos-
ti za rast našega podjetja.
- Tehnološki razvoj za nadaljnja 2–3 leta je v naši panogi zelo tež-
ko napovedati.
Področje »Dobavitelji« v okviru dejavnika »Spremembe v okolju«
smo zajeli z naslednjimi trditvami:
- Naši glavni dobavitelji veljajo za vodilne na svojem področju po-
slovanja.
- Z našimi glavnimi dobavitelji vzpostavljamo dolgoročna strate-
ška partnerstva.
- Naši glavni dobavitelji se hitro prilagajajo spremembam v pano-
gi.
- Konkurenčnost naših izdelkov/storitev je odvisna predvsem od
inovativnosti naših dobaviteljev.
Vsako izmed trditev smo opremili z mersko lestvico po Likertu ter
jo vključili v anketni vprašalnik z opisi in navodili za izpolnjevanje, kar
predstavlja naš merski instrument za to, in sicer za dejavnik »Spremembe
v okolju« (priloga 1).
Pri razvoju trditev v sklopu dejavnika »Spremembe v okolju« smo
izhajali iz podobnih raziskav na tem področju, kjer so posamezne trditve
že bile uporabljene kot del merskega instrumenta (Jaworski in Kohli
- Na nas se obračajo povsem novi kupci, s katerimi še nismo sode-
lovali.
- Struktura naših kupcev se s časom zelo malo spreminja.
Področje »Konkurenti« v okviru dejavnika »Spremembe v okolju«
smo zajeli z naslednjimi trditvami:
- V našo panogo ves čas vstopajo novi konkurenti.
- Konkurenti v naši panogi pogosto spreminjajo svojo strategijo.
- Tržni deleži med konkurenti v naši panogi se s časom zelo spre-
minjajo.
- Naš glavni tekmec v panogi se hitreje prilagaja na spremembe
kot mi.
38 Področje »Tehnologija« v okviru dejavnika »Spremembe v okolju«
smo zajeli z naslednjimi trditvami:
- Tehnološke spremembe, ki se dogajajo v naši panogi, so zelo veli-
ke.
- Tehnološke spremembe se v naši panogi dogajajo zelo hitro.
- Tehnološke spremembe nam omogočajo veliko novih priložnos-
ti za rast našega podjetja.
- Tehnološki razvoj za nadaljnja 2–3 leta je v naši panogi zelo tež-
ko napovedati.
Področje »Dobavitelji« v okviru dejavnika »Spremembe v okolju«
smo zajeli z naslednjimi trditvami:
- Naši glavni dobavitelji veljajo za vodilne na svojem področju po-
slovanja.
- Z našimi glavnimi dobavitelji vzpostavljamo dolgoročna strate-
ška partnerstva.
- Naši glavni dobavitelji se hitro prilagajajo spremembam v pano-
gi.
- Konkurenčnost naših izdelkov/storitev je odvisna predvsem od
inovativnosti naših dobaviteljev.
Vsako izmed trditev smo opremili z mersko lestvico po Likertu ter
jo vključili v anketni vprašalnik z opisi in navodili za izpolnjevanje, kar
predstavlja naš merski instrument za to, in sicer za dejavnik »Spremembe
v okolju« (priloga 1).
Pri razvoju trditev v sklopu dejavnika »Spremembe v okolju« smo
izhajali iz podobnih raziskav na tem področju, kjer so posamezne trditve
že bile uporabljene kot del merskega instrumenta (Jaworski in Kohli