Page 39 - Gošnik, Dušan. 2020. Strategije in uspešnost podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 39
Teoretični model povezav, hipoteza in merski instrument 39
1993; Li in Calantone 1998; Danneels in Sethi 2003; Zhou, Yim in Tse
2005; Strecker 2009).
Strategija podjetja do kupcev
V okviru dejavnika »Strategija podjetja do kupcev« razvijamo sklop trdi-
tev, ki se nanaša na področja: »Strategija diferenciacije«, »Strategija niz-
kih stroškov in privlačnih cen«, »Strategija osredinjenja« ter »Strategija
prehitevanja«.
Področje »Strategija diferenciacije« v okviru dejavnika »Strategija
podjetja do kupcev« smo zajeli z naslednjimi trditvami:
- Naši izdelki/storitve so bistveno drugačni od našega glavnega
tekmeca v panogi.
- Pri trženju smo inovativnejši kot naš glavni tekmec v panogi.
- Stremimo k prepoznavnosti lastne blagovne znamke.
- Več vlagamo v marketinško komuniciranje kot naš glavni tek-
mec v panogi.
Področje »Strategija nizkih stroškov in privlačnih cen« v okvi-
ru dejavnika »Strategija podjetja do kupcev« smo zajeli z naslednjimi
trditvami:
- V podjetju smo pri izvajanju poslovnih aktivnosti visoko učin-
koviti (produktivni).
- Na trgu konkuriramo z nizkimi cenami naših izdelkov/storitev.
- V procesih podjetja nenehno poudarjamo zniževanje vseh vrst
stroškov poslovanja.
- Pri iskanju stroškovno najugodnejših virov (materialov, energije,
znanja ipd.) na trgu smo zelo uspešni.
Področje »Strategija osredinjenja« v okviru dejavnika »Strategija
podjetja do kupcev« smo zajeli z naslednjimi trditvami:
- Z našimi izdelki/storitvami ciljamo na ozek segment kupcev.
- Na trgu ponujamo ožji nabor izdelkov/storitev kot naša konku-
renca.
- Na trgu ponujamo izdelke/storitve v ozkem cenovnem segmen-
tu.
- Na trgu ponujamo specialne/nišne izdelke/storitve.
Področje »Strategija prehitevanja« v okviru dejavnika »Strategija
podjetja do kupcev« smo zajeli z naslednjimi trditvami:
- Nove potrebe trga zaznamo hitreje kot naš glavni tekmec.
1993; Li in Calantone 1998; Danneels in Sethi 2003; Zhou, Yim in Tse
2005; Strecker 2009).
Strategija podjetja do kupcev
V okviru dejavnika »Strategija podjetja do kupcev« razvijamo sklop trdi-
tev, ki se nanaša na področja: »Strategija diferenciacije«, »Strategija niz-
kih stroškov in privlačnih cen«, »Strategija osredinjenja« ter »Strategija
prehitevanja«.
Področje »Strategija diferenciacije« v okviru dejavnika »Strategija
podjetja do kupcev« smo zajeli z naslednjimi trditvami:
- Naši izdelki/storitve so bistveno drugačni od našega glavnega
tekmeca v panogi.
- Pri trženju smo inovativnejši kot naš glavni tekmec v panogi.
- Stremimo k prepoznavnosti lastne blagovne znamke.
- Več vlagamo v marketinško komuniciranje kot naš glavni tek-
mec v panogi.
Področje »Strategija nizkih stroškov in privlačnih cen« v okvi-
ru dejavnika »Strategija podjetja do kupcev« smo zajeli z naslednjimi
trditvami:
- V podjetju smo pri izvajanju poslovnih aktivnosti visoko učin-
koviti (produktivni).
- Na trgu konkuriramo z nizkimi cenami naših izdelkov/storitev.
- V procesih podjetja nenehno poudarjamo zniževanje vseh vrst
stroškov poslovanja.
- Pri iskanju stroškovno najugodnejših virov (materialov, energije,
znanja ipd.) na trgu smo zelo uspešni.
Področje »Strategija osredinjenja« v okviru dejavnika »Strategija
podjetja do kupcev« smo zajeli z naslednjimi trditvami:
- Z našimi izdelki/storitvami ciljamo na ozek segment kupcev.
- Na trgu ponujamo ožji nabor izdelkov/storitev kot naša konku-
renca.
- Na trgu ponujamo izdelke/storitve v ozkem cenovnem segmen-
tu.
- Na trgu ponujamo specialne/nišne izdelke/storitve.
Področje »Strategija prehitevanja« v okviru dejavnika »Strategija
podjetja do kupcev« smo zajeli z naslednjimi trditvami:
- Nove potrebe trga zaznamo hitreje kot naš glavni tekmec.