Page 36 - Gošnik, Dušan. 2020. Strategije in uspešnost podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 36
Strategije in uspešnost podjetja
na uspešnost podjetja. Stremeli smo k temu, da razvijemo model, ki bo
vseobsežen in dovolj vsebinsko bogat ter hkrati preprost, razumljiv in
pregleden.
V sklopu dejavnika »Spremembe v okolju« smo zajeli področja:
»Kupci«, »Konkurenti«, »Tehnologija« in »Dobavitelji« V sklopu
dejavnika »Strategija podjetja do kupcev« smo zajeli področja: »Stra-
tegija diferenciacije«, »Strategija nizkih stroškov in privlačnih cen«,
»Strategija osredinjenja« ter »Strategija prehitevanja«. Podroben opis
merskega instrumenta za vsako izmed področij je opisan v nadaljevanju
tega poglavja.
36
Slika 1: Teoretični model povezav
V nadaljevanju poglavja uvodoma pojasnjujemo uspešnost podjetja,
saj posamezne dejavnike in področja v našem modelu povezujemo z us-
pešnostjo podjetja (slika 1). Navajamo definicije uspešnosti različnih av-
na uspešnost podjetja. Stremeli smo k temu, da razvijemo model, ki bo
vseobsežen in dovolj vsebinsko bogat ter hkrati preprost, razumljiv in
pregleden.
V sklopu dejavnika »Spremembe v okolju« smo zajeli področja:
»Kupci«, »Konkurenti«, »Tehnologija« in »Dobavitelji« V sklopu
dejavnika »Strategija podjetja do kupcev« smo zajeli področja: »Stra-
tegija diferenciacije«, »Strategija nizkih stroškov in privlačnih cen«,
»Strategija osredinjenja« ter »Strategija prehitevanja«. Podroben opis
merskega instrumenta za vsako izmed področij je opisan v nadaljevanju
tega poglavja.
36
Slika 1: Teoretični model povezav
V nadaljevanju poglavja uvodoma pojasnjujemo uspešnost podjetja,
saj posamezne dejavnike in področja v našem modelu povezujemo z us-
pešnostjo podjetja (slika 1). Navajamo definicije uspešnosti različnih av-