Page 81 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani / The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, leto 13, zvezek 27 / Year 13, Issue 27, 2017
P. 81
tarina Habe, OSEBNOSTNE VRLINE IN OBÈUTEK POSLANSTVA GLASBENIH PEDAGOGOV ...

Raziskovalni vzorec

V raziskavo je bilo vkljuèenih 13 glasbenih pedagogov z razliènih
vzgojno-izobra evalnih stopenj, ki do ivljajo svoj poklic kot poslanstvo. Podrobni
podatki o vzorcu so podani v tabeli 1.

Tabela 1: Socio-demografski podatki udele encev

Oznaka Datum Spol Starost Delovno mesto* Delovna
doba/status
intervjuvanja konservatorij upokojen
35 let
U1 16. 10. 2017 M 70 let fakulteta 25 let
26 let
U2 18. 10. 2017 60 let ni ja glasbena šola
24 let
U3 23. 10. 2017 M 44 let predšolska glasbena
vzgoja in ni ja 6 let
U4 24. 10. 2017 43 let glasbena šola 4 leta
predšolska glasbena 30 let
U5 25. 10. 2017 44 let vzgoja in ni ja
glasbena šola 19 let
U6 26. 10. 2017 M 26 let ni ja glasbena šola upokojena
26 let
U7 26. 10. 2017 23 let ni ja glasbena šola 38 let
11 let
U8 03. 11. 2017 53 let srednja šola, ni ja
glasbena šola
U9 06. 11. 2017 43 let ni ja glasbena šola

U10 09. 11. 2017 80 let akademija za glasbo

U11 09. 11. 2017 M 56 let akademija za glasbo

U12 10. 11. 2017 58 let fakulteta

U13 11. 11. 2017 45 let ni ja glasbena šola,
akademija za glasbo

* Pri delovnem mestu je zapisano tisto delovno mesto, na katerem intervjuvanec deluje veèino
svojega delovnega èasa. Èe je hkrati zaposlen v dveh institucijah, sta zapisani obe.

Raziskovalni instrument

Odloèili smo se za uporabo polstrukturiranega intervjuja, ki udele encem dovoljuje, da
skozi odprta vprašanja razlo ijo in z nami delijo svoje osebne izkušnje (May, 1997). Na
podlagi pregleda preteklih raziskav podobne tematike smo razvili 6 glavnih vprašanj
odprtega tipa, ki smo jim med intervjujem po potrebi dodajali razlièna podvprašanja, in
eno vprašanje polzaprtega tipa, v katerem so morali udele enci rangirati 6 osebnih vrlin,
zraven pa obrazlo iti, kaj si pod doloèeno vrlino predstavljajo v kontekstu
glasbenopedagoškega poklica. Ustreznost vprašanj smo preverili s pilotskim intervjujem.

81
   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86