Page 197 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani / The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, leto 13, zvezek 27 / Year 13, Issue 27, 2017
P. 197
Anja Ivec, POMEN MOTIVACIJE V PROJEKTU »DIJAKI KOMPONISTI« ...

projekta kljuèno vlogo pri motiviranju dijakov za sodelovanje v projektu. Vendar so
rezultati raziskave pokazali, da je kot kljuèen mentorjev vpliv navedlo 57,4 % anketiranih
dijakov, medtem ko kar 83,3 % anketiranih dijakov navaja, da komponirajo po lastnem
vzgibu.
Graf 4: Negovanje in razvijanje osebnostnih vrednot

Veèina dijakov je zaznala pomembnost razvoja in negovanja osebnostnih vrednot ter
socialnih kompetenc v projektu. V prvi vrsti so dijaki izpostavljali visoko motiviranost v
projektu (94,4 %). 92,6 % dijakov je menilo, da med osebnostnimi vrednotami najbolj
razvijajo prav kreativnost. Sledita ji vztrajnost in odgovornost.
Graf 5: Negovanje in razvijanje socialnih kompetenc

Med socialnimi kompetencami, ki so jih po ocenah dijakov razvili, je na prvem mestu
komunikacija. Dijaki prepoznavajo pomembnost motivacijske klime, ki je usmerjena k
razvoju in predstavlja okolje, v katerem je veliko spodbud za napredek. V takem okolju
prevladujeta sodelovanje in timsko delo. Kar 81,4 % dijakov meni, da v projektu negujejo

197
   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202