Page 257 - Izobraževanje v dobi generativne umetne inteligence
P. 257

Možnosti uporabe generativne umetne inteligence pri otrocih s posebnimi potrebami






                          Manjše napake v izgovorjavi.  Vprašanja zasebnosti podatkov,  pristranskost, nenatančnost.  Vprašanja o zasebnosti podatkov,  preprosti, etični, varni in preverjeni   Vprašanja o zasebnosti podatkov, etični   uporabi in pristranskosti orodja. Nadaljevanje na naslednji strani




                 Tveganja  /          /         uporabi.  /  /  /



                      Personalizirane vaje za izboljšanje fonološkega   Zgodbe, ki spodbujajo socialno vključevanje.  Nova in prilagojena gradiva za vaje pri govorno-  Personalizirani pripomočki za gibanje,  Personalizirani pripomočki za gibanje.  Lažje načrtovanje potovanja.  Na personaliziran način olajša učenje,   kadar gre za težave z branjem ali utrujenost.  Lažje prem











                 Koristi  zavedanja.  jezikovni terapiji.  dostopnost spletnih strani.















                 Nadaljevanje s prejšnje strani  Ključne ugotovitve  GUI pomaga pri ustvarjanju učnih kartic za učenje fonološkega zavedanja.  GUI ustvarja zgodbe in jih pripoveduje. GUI ustvarja terapevtska gradiva in simulira komunikacijo.  GUI deluje kot prilagojena proteza, ki razume potrebe posameznika   in mu prilagodi gibanje. Omogoča tudi, da gibalno ovirani lažje d











               Preglednica 1   Avtorji Otroci z govorno-jezikovnimi motnjami  Helen Qin (2024)  Keren Mitsue Ramírez   Vergara idr. (2024)  Yao Du in Felix Juefei-Xu   (2024)  Gibalno ovirani otroci  Stephanie Alston (2023)  Poly Rani Ghosh idr.    (2024)  Mohammadi idr. (2018)  Dolgotrajno bolni otroci  Anna Katherine Wood   (2019)  Sofia Tovedal (2020)  Sehrawat (2023)








                                                                            257
   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262