Page 257 - Izobraževanje v dobi generativne umetne inteligence
P. 257
Možnosti uporabe generativne umetne inteligence pri otrocih s posebnimi potrebami
Manjše napake v izgovorjavi. Vprašanja zasebnosti podatkov, pristranskost, nenatančnost. Vprašanja o zasebnosti podatkov, preprosti, etični, varni in preverjeni Vprašanja o zasebnosti podatkov, etični uporabi in pristranskosti orodja. Nadaljevanje na naslednji strani
Tveganja / / uporabi. / / /
Personalizirane vaje za izboljšanje fonološkega Zgodbe, ki spodbujajo socialno vključevanje. Nova in prilagojena gradiva za vaje pri govorno- Personalizirani pripomočki za gibanje, Personalizirani pripomočki za gibanje. Lažje načrtovanje potovanja. Na personaliziran način olajša učenje, kadar gre za težave z branjem ali utrujenost. Lažje prem
Koristi zavedanja. jezikovni terapiji. dostopnost spletnih strani.
Nadaljevanje s prejšnje strani Ključne ugotovitve GUI pomaga pri ustvarjanju učnih kartic za učenje fonološkega zavedanja. GUI ustvarja zgodbe in jih pripoveduje. GUI ustvarja terapevtska gradiva in simulira komunikacijo. GUI deluje kot prilagojena proteza, ki razume potrebe posameznika in mu prilagodi gibanje. Omogoča tudi, da gibalno ovirani lažje d
Preglednica 1 Avtorji Otroci z govorno-jezikovnimi motnjami Helen Qin (2024) Keren Mitsue Ramírez Vergara idr. (2024) Yao Du in Felix Juefei-Xu (2024) Gibalno ovirani otroci Stephanie Alston (2023) Poly Rani Ghosh idr. (2024) Mohammadi idr. (2018) Dolgotrajno bolni otroci Anna Katherine Wood (2019) Sofia Tovedal (2020) Sehrawat (2023)
257