Page 258 - Izobraževanje v dobi generativne umetne inteligence
P. 258
Darja Plavčak
Vprašanja kritičnega razmišljanja in avtonomije uporabnika. Za uporabo je treba biti usposobljen. Za uporabo je treba biti usposobljen (v smeri varne in učinkovite uporabe). Vprašanja etične in varne uporabe. Nenatančnost, nezanesljivost. Pri pripravi tehnoloških rešitev je treba multidisciplinarno sodelovati in orodja dolgoročno razisk
Tveganja / / etika uporabe.
Olajša učenje učencem, ki imajo raznovrstne Olajša ustvarjanje učnih gradiv. Olajša ustvarjanje učnih gradiv. Napredovanje v čustvenih odzivih. Urjenje delovanja v socialnih situacijah. Razvijanje empatije in angažiranosti. Otrok je slišan in dobi pozitivne rešitve glede na svoj problem/svoje vprašanje, s tem se mu Ustvarjanje slik o s
Koristi učne težave. izboljša počutje.
Nadaljevanje s prejšnje strani Ključne ugotovitve Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja GUI olajša učenje, saj ga diferencira glede na učence in ponudi personalizirane povratne informacije. GUI ustvarja vprašalnike z več izbirami. Govorni robot ustvarja videoposnetke, ki pomagajo pri učenju. GUI deluje kot pogovorni robot na temo s
Preglednica 1 Avtorji Laura Miraglia (2024) Pesovski idr. (2024) Clark (2024) Otroci z avtističnimi motnjami Tang idr. (2024) Kaśka Porayska-Pomsta idr. (2018) Cynthia Zastudil idr. (2024) Otroci s čustvenimi in vedenjskimi motnjami Surbhi Seema Sethi in Kanishk Jain (2024) Krishnan Kavitha idr. (2024) Sezgin in McKay (2024)
258