Page 258 - Izobraževanje v dobi generativne umetne inteligence
P. 258

Darja Plavčak




                           Vprašanja kritičnega razmišljanja in   avtonomije uporabnika. Za uporabo je treba biti usposobljen.  Za uporabo je treba biti usposobljen   (v smeri varne in učinkovite uporabe).  Vprašanja etične in varne uporabe.  Nenatančnost, nezanesljivost.  Pri pripravi tehnoloških rešitev je treba  multidisciplinarno sodelovati in orodja   dolgoročno razisk






                      Tveganja   /         /                           etika uporabe.




                           Olajša učenje učencem, ki imajo raznovrstne    Olajša ustvarjanje učnih gradiv.  Olajša ustvarjanje učnih gradiv.  Napredovanje v čustvenih odzivih.  Urjenje delovanja v socialnih situacijah.  Razvijanje empatije in angažiranosti.  Otrok je slišan in dobi pozitivne rešitve glede   na svoj problem/svoje vprašanje, s tem se mu   Ustvarjanje slik o s










                      Koristi  učne težave.                        izboljša počutje.















                      Nadaljevanje s prejšnje strani  Ključne ugotovitve  Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja GUI olajša učenje, saj ga diferencira glede na učence in ponudi  personalizirane povratne informacije.  GUI ustvarja vprašalnike z več izbirami. Govorni robot ustvarja videoposnetke, ki pomagajo pri učenju.  GUI deluje kot pogovorni robot na temo s











                    Preglednica 1   Avtorji  Laura Miraglia (2024)  Pesovski idr. (2024)  Clark (2024)  Otroci z avtističnimi motnjami  Tang idr. (2024)  Kaśka Porayska-Pomsta   idr. (2018)  Cynthia Zastudil idr.    (2024) Otroci s čustvenimi in vedenjskimi motnjami  Surbhi Seema Sethi in   Kanishk Jain (2024)  Krishnan Kavitha    idr. (2024)  Sezgin in McKay (2024)








                  258
   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263