Page 256 - Izobraževanje v dobi generativne umetne inteligence
P. 256
Darja Plavčak
Etika uporabe (vprašanja zasebnosti in varnosti podatkov, pristranskost ipd.). Pristranskost, halucinacije, Nenatančnost, vprašanja zasebnosti, Nenatančnost, pristranskost, Nedostopnost; omogočen je le besedilni in tabelarični zapis (manjkajo grafi, slike Vprašanja anonimnosti uporabnikov, nerazumljiv, robotski slog komunikacije. Nadaljev
Tveganja Pristranskost, kibernetski napadi. vprašanja zasebnosti. odvisnost. nezanesljivost. in enačbe). Nenatančnost. Nenatančnost.
Opolnomočenje, socialna vključenost, avtonomija, samostojnost, enakopravnost in boljša izkoriščenost močnih področij Dostopnost psihoterapevtske pomoči takrat, ko jo uporabniki potrebujejo. Dostopnost psihoterapevtske pomoči takrat, ko jo otroci in starši potrebujejo. Samostojnost v nekaterih socialnih situacijah, ko ni nevarnosti o
Koristi uporabnikov.
Ugotovitve avtorjev o uporabi GUI po skupinah oseb s PP
Za osebe s težavami na kognitivnem področju je GUI pomembna na osebnem, medosebnem in okoljskem področju (v smislu, kako se znajti v določenem prostoru (tudi v smislu orientacije) in času). Osebe z motnjami v razpoloženju se lahko z GUI kadar koli pogovarjajo in pridobijo nasvete za spremembo (npr. idejo za fizično aktivnost, sproščanje ali
Ključne ugotovitve Slepi in slabovidni otroci oz. otroci z okvaro vidne funkcije v znakovni jezik in obratno.
Preglednica 1 Avtorji Otroci z motnjami v duševnem razvoju Dorit Hadar Souval idr. (2024) Banerjee idr. (2024) Rahman (2024) Bendel (2024) Rudaiba Adnin in Maitraye Das (2023) Jungyoon Choi idr. (2020) Gluhi in naglušni otroci Mariana Arroyo Chavez idr. (2024) Ahlawat (2024) Si Chen idr. (2024)
256